شناسهٔ خبر: 13633906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نجوای العفو شب زنده داران در دیار شهید باکری/مردم میاندوآب، دست نیاز به سوی خالق بی‌نیاز برداشتند

در شب نوزدهم ماه رمضان مردم میاندوآب با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت، دست نیاز به سوی خالق بی‌نیاز برداشته و شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را احیا داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، آئین معنوی احیا شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و نخستین شب از شب های قدر، همزمان با سراسر کشور در مساجد شهری و روستایی  و به صورت ویژه در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، مانند سال های گذشته، مصلی امام خمینی(ره) یک ساعت بعد از اذان مغرب و عشا، پذیرای مومنان شد که خود را برای برگزاری مراسم احیا و شب زنده داری به مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب رسانده بودند.

مصلی امام خمینی(ره) و خیابان های منتهی به آن از ساعت‌ها قبل از آغاز مراسم مملو از جمعیت بود و مردم  از مسیرهای مختلف خود را به این مکان می‌رساندند تا جایی که هنگام آغاز مراسم  خیابان‌ها و معابر منتهی  پر از مشتاقان حریم امن الهی بود.

حضور گسترده مومنان روزه دار و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت همراه با سر گرفتن قرآن و مناجات با پروردگار متعال، حال و هوای خاصی از معنویت را به میاندوآب در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بخشید.

مراسم شب احیای نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 22/30 دقیقه با اقامه نماز جماعت و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و با سخنرانی و روضه خوانی حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه میاندوآب، قرائت دعای جوشن کبیر، مراسم قرآن سرگرفتن و بک یاالله همراه بود.

در این شب پرفیض اقشار مختلف مردم  با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت، دست نیاز به سوی خالق بی‌نیاز برداشته و شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را احیا داشتند.

امشب زمزمه «الهی العفو» و «سبحانک یا لا اله الا انت...» در تمام مساجد شهر پیچید و روزه دارانی که به صورت فردی و یا به همراه خانواده‌های خود در مراسم حضور یافته بودند، در زیباترین حال  به  مناجات پرداختند.


انتهای پیام/م
 

 

نظر شما