شناسهٔ خبر: 13661021 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طی سالجاری

سهمیه کاهش پیک بار شرکت توانیر زنجان 47 مگاوات مقرر شده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: طی سالجاری سهمیه کاهش پیک بار شرکت توانیر زنجان 47 مگاوات مقرر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل کاظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سهمیه کاهش پیک بار برق سال 94 در بخش‌های بهره‌برداری 5.9 مگاوات بوده است، اظهار کرد: فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف بهینه برق بیست 20 مگاوات و خدمات مشترکین 7 مگاوات و در مجموع  32.9 مگاوات تصویب شده بود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با تلاش همکاران و همیاری مردم استان عملکرد 200 درصدی در این زمینه در استان زنجان ثبت شده ‌است، افزود: طی سال گذشته میزان 70 مگاوات صرفه‌جویی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه برای سالجاری سهمیه کاهش پیک بار برق از سوی شرکت توانیر برای استان زنجان 47.18 مگاوات مقرر شده است، تصریح کرد: در تلاش هستیم بتوان بحران افزایش پیک بار برق کشور در فصل تابستان امسال را پشت سر بگذاریم.

کاظمی با اشاره به اینکه 15 خرداد تا 15 شهریور هر ساله به عنوان بازه زمانی پیک بار تولید نیروگاه‌های برق کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: باید برای این ایام خدمات پیشگیرانه در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به نقش فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف درست انرژی برق عنوان کرد: در اردیبهشت ماه سالجاری کنفرانس 3 هزار نفری مقاله‌نویسی انرژی‌های نو ویژه دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی در زنجان در حوزه آموزش برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خاطرنشان کرد: در این ایام همایش 500 نفری بانوان شهرستان زنجان در حوزه خانواده برگزار شد.

انتهای پیام/73009/ب20

برچسب‌ها:

نظر شما