شناسهٔ خبر: 13412018 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نامه کنایه آمیز کودک یمنی به دبیرکل سازمان ملل

نامه کنایه آمیز کودک یمنی به دبیرکل سازمان ملل، کمپین سه شنبه های بدون خودرو، حمله اف. 16 ایی وزیر دفاع عراق به داعش و ... ترافیک بالایی در فضای مجازی داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا وسیما آنچه که در این نوشتار بررسی می شود ، همان پایش رسانه های سایبری است که از میان پرمخاطب ترین خبرها در فضای مجازی از مرور صفحه های شبکه های اجتماعی و ارتباطی پرطرفدار استخراج شده اند.

اینستاگرام ... کمپین سه شنبه های بدون خودرو 

نامه کنایه آمیز کودک یمنی به دبیرکل سازمان ملل کمپین محیط زیستی 'روز سه شنبه بدون خودرو' در استان فارس همزمان با روز ملی هوای پاک، مورد استقبال مردم 20 استان قرار گرفت.
محمد درویش، مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد؛ با توجه به اینکه حدود 70 درصد منشاء آلودگی هوا منابع متحرک مانند خودروها و موتورسیکلت ها هستند از این رو کمپین ' روز سه شنبه بدون خودرو ' راه اندازی شد که مورد استقبال استان های کشور  از جمله کلان شهرهای آلوده قرار گرفت. همچنین شهرهایی که مشکل آلودگی هوا ندارند مانند مهاباد، گلپایگان و کازرون نیز از "سه شنبه های بدون خودرو" استقبال کرده اند.



تلگرام ... نامه کنایه آمیز کودک یمنی به دبیرکل سازمان ملل

نامه کنایه آمیز کودک یمنی به دبیرکل سازمان ملل یک کودک یمنی با ارسال نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل از اقدام وی در حذف نام عربستان از فهرست ناقضان حقوق کودکان یمنی انتقاد کردوخطاب به وی نوشت: آقای بان کی مون ازعربستان نترس اوکودکان یمنی راقتل عام می‌کندنه سازمان ملل را.
متن نامه به شرح زیر است؛ «جناب آقای بان کی مون، من و دوستانم تصمیم گرفتیم برای حمایت از سازمان ملل پول جمع کنیم؛ چون عربستان گفته  که حمایت خود را (از سازمان ملل ) قطع خواهد کرد. (آقای بان کی مون) از عربستان نترس زیرا مردم یمن را قتل و عام می کند و نه سازمان ملل را.
هنگامی که بزرگ شوم و تحصیلاتم را تمام کنم، دبیرکل سازمان ملل خواهم شد و عربستان را محکوم خواهم کرد زیرا دوستم احمد  که در مدرسه کنارم می نشست را کشت. اگر آنها مرا تهدید کنند من از آنها نخواهم ترسید زیرا در آن زمان بزرگ شده ام. من نامم را نمی نویسم زیرا عربستان مرا خواهد کشت و من نمی خواهم کشته شوم.» 

اینستاگرام ... تمجید از «ایستاده در غبار» به یاد مردان بزرگ

نامه کنایه آمیز کودک یمنی به دبیرکل سازمان ملل حمید فرخ‌نژاد بازیگر کشورمان از مردم برای دیدن فیلم سینمایی «ایستاده درغبار» که روایتی از زندگی حاج احمد است، دعوت کزد.
وی با انتشار تصویری از پوستر این فیلم در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: « به یاد مردان بزرگ تاریخ این مرز و بوم، شما رو به دیدن این فیلم ارزشمند دعوت میکنم.»
همچنین عبدالله اسکندری از گریمورهای مطرح کشورمان نیز با انتشار تصویری در صفحه شخصی‌اش به طور کوتاه نوشت: «فیلمی که باید دید». 





تلگرام ... حمله اف. 16 ایی وزیر دفاع عراق به داعش 

نامه کنایه آمیز کودک یمنی به دبیرکل سازمان ملل «خالد العبیدی » وزیر دفاع عراق شخصا سوار بریک فروند جنگنده اف.16 شده و به مواضع از پیش تعیین شده داعش در شهر فلوجه که هم‌اکنون شاهد عملیات آزادسازی است، حمله کرده است. 
عملیات فلوجه در شرق استان الانبار از حدود سه هفته گذشته آغاز شده و به دلیل اقدام داعش در ممانعت از خروج مردم، با کندی زیاد روبه‌رو شده است که اکنون در محاصره کامل نیروهای عراقی است و بخشی از این نیروها بتازگی موفق شدند از جنوب شهر وارد آن شوند.





کد: 4054

*******************

نظر شما