شناسهٔ خبر: 13377182 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیران برون‌مرزی صداوسیما به خانه اول برمی‌گردند؟

معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما مهدی مجتهد را به سمت قائم‌مقام خود منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس رسانه ایسنا، طی احکام جداگانه‌ای از سوی محمد اخگری، مهدی مجتهد به عنوان قائم‌مقام معاون برون‌مرزی صداوسیما و همچنین مدیر شبکه آی‌فیلم منصوب شد.

مجتهد در حالی از سوی اخگری به سمت جدیدی در معاونت برون‌مرزی منصوب می‌شود که در روزهای گذشته از سمت معاون مالی و برنامه‌ریزی صداوسیما برداشته شده و جای خود را به شهریاری داده بود. او از سوی دکتر علی‌عسکری به سمت مشاور رییس صداوسیما منصوب شده بود. 

دکتر محمد اخگری، معاون برون‌مرزی حال حاضر صداوسیما هم از دوره ریاست محمد سرافراز در این سمت مشغول به کار است. 

سوابق مدیریتی مجتهد اغلب در حوزه معاونت برون‌مرزی بوده است؛ مدیرکلی اداری مالی معاونت آموزش و پژوهش، نخستین سمت او در صداوسیما از بدو ورود او به این سازمان در سال 1377 است. در فاصله سال‌های 1379 تا 1383 نیز مجتهد در همین سمت اما این بار در معاونت برون‌مرزی ادامه کار داد تا اینکه در سال 83 به عنوان مدیر سیمای عربی شبکه سحر منصوب شد.

حکم بعدی محمد سرافراز، معاون وقت برون‌مرزی برای مجتهد، مدیریت شبکه جهانی سحر بود که از سال 1388 تا قبل از معاونت برنامه ریزی و منابع مالی سازمان ادامه داشت.

مدیریت شبکه آی‌فیلم هم از بدو راه‌اندازی تاکنون بر عهده محمدرضا حاتمی بوده است.

دکتر حاتمی از سال 74 با تهیه‌کنندگی و کارگردانی برنامه‌های تلویزیونی کارش را در صداوسیما آغاز کرد؛ مدتی در سمت مدیر برخی گروه‌های برنامه‌ساز شبکه دو فعالیت داشت و سپس از سال 84 تا 86 مدیر کل تولید و تامین برنامه و پخش برنامه‌های زنده شبکه العالم بود و سپس از سال 89 به مدیریت شبکه آی‌فیلم منصوب شده بود. 

انتهای پیام

نظر شما