شناسهٔ خبر: 13369321 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

90/ رودکي: سرمربي تيم ملي مشغول است،مشکلي وجود ندارد

ظاهرا قرار نيست اوضاع و احوال جودو در فاصله کمتر از دو ماه مانده به المپيک سروسامان بگيرد.

صاحب‌خبر -

ايمان ميري

ظاهرا قرار نيست اوضاع و احوال جودو در فاصله کمتر از دو ماه مانده به المپيک سروسامان بگيرد. خيلي‌ها بر اين باور بودند که آوردن نصرت ازبک و استفاده از او به عنوان مربي نسخه خوبي براي جلوگيري از اختلاف برخي مربيان براي حضور در المپيک ريو است اما اين نسخه نه تنها مشکل را حل نکرد بلکه باعث درگيري‌ها و حواشي تازه‌اي نيز شد. از اعتراضاتي که برخي جودوکاران در اين مورد داشتند که بگذريم به اختلافات شديد مربي ازبکي اين روزهاي جودوي ايران با برخي مربيان داخلي مي‌رسيم. هر چند مسئولان فدراسيون به نوعي برخورد مي‌کنند که اين موضوع واقعيت ندارد اما اگر تغيير و تحولات اين هفته اخير تيم‌هاي ملي را بررسي کنيم قطعا به اين موضوع مهر تاييد خواهد خورد.

بعد از رفتن مسعود خسروي‌نژاد حالا نوبت حامد ملک‌محمدي است که از کنار تيم کنار رود و اين تغييرات تنها به سود نصرت ازبک رقم خورده است. ظاهرا در جديد ترين اقدام مربي ازبک از سرپرست فدراسيون جودو خواسته تا ملک‌محمدي هم درکنار تيم نباشد و به برخي نکات همچون اين موضوع که نمي تواند با او کار کند اشاره شده است. حال بايد ديد بعد از خسروي نژاد، حامد ملک محمدي هم از پيش روي نصرت کنار خواهد رفت يا نه. مربياني که سهميه حضور در المپيک حاصل دست‌رنج آنها است حالا به نوبت کنار گذاشته مي‌شوند و هيچ کس هم شکايتي در اين مورد ندارد. البته مدير تيم‌هاي ملي وقتي از او در اين مورد سئوال کرديم به اين نکته اشاره کرد که نصرت مشغول به کار است و مشکلي از اين بابت وجود ندارد.

اما محمد رضا رودکي که روز گذشته به همراه تيم از کمپ تمريني بلاروس به تهران بازگشته در گفت‌وگو با نود  در مورد وضعيت تمرينات ملي‌پوشان المپيکي در اين کمپ نيز گفت:" بيش از 18 کشور در اين دوره از کمپ تمريني بلاروس حاضر بودند و تمام تيم‌ها با نفرات خوب‌شان به اين ميدان آمدند. کمپ بلاروس از جمله اردوهاي مهم و معتبر دنيا است و در تورهاي فدراسيون هاي جهاني است. خوشبختانه اين فرصت براي تيم ما نيز مهيا شد تا به بلاروس بروم و فکر مي‌کنم بچه‌هاي ما حداکثر استفاده را از اين فرصت بردند."

او ادامه داد:" به شخصه از عملکرد نفرات در اين دور از اردوها راضي بودم زيرا بچه‌ها واقعا در بلاروس خوب تمرين کردند و با انگيزه خاصي حاضر شدند. کم کم وضعيت آنها بهتر مي‌شود و به اوج نزديک مي‌شوند. کمتر از دو ماه ديگر تا المپيک زمان داريم و در اين زمان بايد تمام تلاشمان را اعمال کنيم تا بهترين تدارک را از لحاظ روحي و جسمي براي نفرات داشته باشيم."

مدير تيم هاي جودو تصريح کرد:" به دليل اينکه در زمان مصاحبه سفارت در سفر بوديم نتوانستيم براي رواديد مجارستان اقدام کنيم به همين دليل در کمپ اين کشور حاضر نخواهيم شد. برنامه بعدي حضور در در کمپ اسپانيا است و اميدوارم شرايط براي اين اعزام ميسر شود. البته جا دارد از مسئولان که واقعا در راستاي حمايت از تيم شرايط را براي پياده کردن برنامه‌هاي آماده‌سازي فراهم مي‌کنند تشکر کنم. جودو نياز به حمايت دارد و همه اهالي اين رشته و مسئولان بايد دست به دست هم بدهند تا به اميد خدا در المپيک نتيجه درخشاني را شاهد باشيم."

 

نظر شما