شناسهٔ خبر: 12766536 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

لاریجانی: شهادت بدرالدین عزم نیروهای جهادی علیه رژیم صهیونیستی را تقویت می کند

صاحب‌خبر -

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به دبیر کل حزب الله لبنان در پی شهادت فرمانده ارشد نظامی حزب الله لبنان تاکید کرد: شهادت بدرالدین عزم نیروهای جهادی علیه رژیم صهیونیستی را تقویت می کند.

به گزارش جماران، علی لاریجانی در پیام خود به سید حسن نصرالله، شهادت فرمانده ارشد نظامی حزب الله لبنان شهید «مصطفی بدرالدین» معروف به سید ذوالفقار را تبریک و تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: آن شهید دلاور سالهای عمر خویش را در خط مقدم جبهه صرف مبارزه با رژیم صهیونیستی و ایادی آنها در منطقه کرد.
لاریجانی ادامه داده است: این مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر علاوه بر جبهه نظامی در سنگرهای جهاد فرهنگی نیز بسیار پرتلاش بود و نگرانی و وحشت دشمن به حدی بود که همواره این شهید را مورد تهاجم تبلیغات منفی و ترور شخصیتی خویش قرار می داد اما هیچگاه این هجمه ها خللی در اراده و ایمان مصمم شهید بدرالدین وارد نساخت.
وی افزوده است: اینک اگر چه حزب الله قهرمان لبنان یکی از چهرهای درخشان خویش را از دست داده، اما بطور یقین این امر عزم نیروهای جهادی علیه رژیم صهیونیستی و ایادی تروریستی آنها در منطقه را تقویت می کند.
رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرده است: اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این فرمانده رشید به جنابعالی، حزب الله لبنان، دیگر همرزمان و خانواده مکرم ایشان، امیدوارم روح این شهید در جنت الهی مورد عنایت و رحمت خداوند متعال قرار گرفته و با ارواح طیبه شهدا محشور شود. خداوند بر توفیقات شما و رزمندگان حزب الله لبنان بیفزاید.
به گزارش ایرنا، سید مصطفی بدرالدین فرمانده کل شاخه نظامی حزب الله در حمله هوایی بمب افکن های رژیم صهیونیستی به محل اقامت وی در نزدیکی فرودگاه نظامی دمشق سوریه به شهادت رسیده است.
در جریان این حمله هوایی گروهی از همراهان وی به شهادت رسیده اند.
سید «مصطفی بدرالدین» متولد سال 1961 میلادی معروف به «الیاس صعب» اهل منطقه الغبیری و جانشین سردار شهید «عماد مغنیه» بوده است.
وی سابقه و تاریخ گسترده‌ای در حزب‌الله و جایگاه ویژه‌ای در عملیات مقاومت داشته است.
دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی سال ها در تعقیب و در صدد ترور این فرمانده ارشد حزب الله بوده است. 

برچسب‌ها:

نظر شما