شناسهٔ خبر: 12452646 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار چهارمحال وبختياري از حضور مردم در پاي صندوقهاي رأي تشكر كرد

شهركرد – ايرنا – استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي، از حضور پرشور و حماسي مردم در دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تشكر و قدرداني كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ايرنا، در متن پيام قاسم سليماني دشتكي، كه نسخه اي از آن جمعه شب به دفتر ايرنا در شهركرد ارسال شده آمده است:حضور با شكوه و آگاهانه مردم عزيز، مهربان و متدين چهارمحال و بختياري در دور دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در دهم اردي بهشت 1395، نشان دهنده پايبندي آنان به نظام جمهوري اسلامي ايران است.
در بخش بعدي اين پيام آمده است:اين حضور پرشور و حماسي، نشان از اتحاد، انسجام و قدرشناسي مردم چهارمحال و بختياري از شهيدان، جانبازان، آزادگان، ايثارگران و اعتقاد فراوان به مكتب اسلام بوده كه باعث ناكامي دوباره دشمنان در رسيدن به اهداف شوم شان شده است.
بخش بعدي پيام سليماني دشتكي مي افزايد:اين دور از انتخابات بازهم به لطف ايزد يكتا و با حضور گسترده، پرشور و حماسي مردم چهارمحال و بختياري در دو حوزه انتخابيه بروجن و اردل، فارسان، كوهرنگ و كيار برگزار و پشتوانه اي محكم براي منتخبان آنان در راستاي رسيدن به اهداف توسعه اي استان و كشور شد.
در بخش ديگري از پيام استاندار چهارمحال و بختياري آمده است:ضمن قدرداني از همراهي، حضور و استقبال مردم چهارمحال و بختياري در اين انتخابات، اميدوارم در سال جاري بتوان با اتحاد، همدلي و تعامل بين مردم، مسوولان و قشرهاي مختلف، تحولات چشمگيري را در استان ايجاد كرد.
در پايان اين پيام آمده است:اينجانب به عنوان خدمتگزاري كوچك، از همت والا و حضور پرشور تمامي اقشار چهارمحال و بختياري در دو حوزه انتخابيه بروجن و اردل، فارسان، كوهرنگ و كيار تشكر و قدرداني نموده و از خداوند يكتا، پيروزي، تندرستي و بهروزي را براي تمامي مردم شريف استان و كشور آرزومندم.
به گزارش ايرنا، از چهارمحال و بختياري چهار نماينده به مجلس شوراي اسلامي راه مي يابد كه در دور نخست انتخابات دو نامزد با كسب اكثريت آرا در دو حوزه انتخابيه لردگان شهركرد، سامان و بن انتخاب و به مجلس دهم راه يافتند و در دو حوزه انتخابيه بروجن و اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ انتخابات به دور دوم كشيده شده است.
7362/2097

نظر شما