شناسهٔ خبر: 12452119 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

فرماندار شیراز:

امنیت كامل بر فضای انتخابات شهرستان حاكم است

فرماندار شیراز، روند برگزاری انتخابات در این شهرستان را مطلوب توصیف كرد و گفت: امنیت كامل بر فضای انتخابات در شیراز حاكم است و تاكنون هیچگونه مورد امنیتی مشاهده و گزارش نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا فارس، حیدر عالیشوندی افزود: تمام شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه شیراز هم اینك فعال است و كار رای گیری نیز روال عادی خود را طی می كند.
فرماندار شیراز، به مردم توصیه كرد كه حتی المقدور در ساعت های اولیه رای خود را به صندوق بیاندازند.
او بیان كرد: به محض پایان رای گیری، كار شمارش آرا آغاز خواهد شد و می كوشیم كه نتیجه انتخابات را نیز به سرعت به استحضار مردم برسانیم.
مرحله نخست انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه هفتم اسفند 94 برگزار شد كه در این انتخابات 14 نماینده از 18 نماینده 15 حوزه انتخابیه استان فارس مشخص شدند.
تعیین نماینده چهارم حوزه انتخابیه شیراز و نمایندگان حوزه های انتخابیه ممسنی و رستم، نی ریز و استهبان، داراب و زرین دشت نیز به دور دوم انتخابات كه امروز جمعه دهم اردیبهشت در حال برگزاری است موكول شد.
در مرحله نخست انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز از مجموع 568 هزار و 389 آرای صحیح ماخوذه بهرام پارسایی با كسب 197 هزار و 471 رای و فرج الله رجبی با كسب 172 هزار و 883 رای و مسعود رضایی با كسب 142 هزار و 667 رای به مجلس راه یافتند. 

نظر شما