شناسهٔ خبر: 12447217 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرحله دوم انتخابات بدون هيچگونه مشكلي در سروآباد در حال برگزاري است

سنندج- ايرنا- فرماندار سروآباد با اشاره به آغاز مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه سروآباد و مريوان گفت: مرحله دوم انتخابات بدون هيچگونه مشكلي در سروآباد در حال برگزاري است.

صاحب‌خبر -

علي مفاخري روز جمعه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: در حوزه انتخابيه سروآباد و مريوان در مجموع 163 هزار و 447 نفر واجد شرايط راي دادن هستند كه از اين تعداد 126 هزار و 183 نفر در مريوان و 37 هزار و 264 نفر در سروآباد حضور دارند.
وي افزود: براي انتخابات دور دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در شهرستان سروآباد 61 شعبه اخذ راي داير شده است كه از اين تعداد 29 شعبه ثابت و تعداد 32 شعبه سيار است.
مفاخري خاطرنشان كرد: براي جمع آوري آراي مردم شهرستان سروآباد شش شعبه در مناطق شهري و مابقي در مناطق روستايي داير مي شوند.
وي به حضور پرشور مردم در دور اول انتخابات اشاره كرد و گفت: مردم غيور، شريف و مرزدار شهرستان سروآباد با حضور حداكثري خود در انتخابات 7 اسفند سال گذشته برگ زرين ديگري به افتخارات اين شهرستان افزودند.
مفاخري افزود: در انتخابات دور اول دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهرستان هاي سروآباد و مريوان 22 نامزد تاييد صلاحيت شده بودند كه از اين تعداد شش نفر انصراف داده و 16 نفر به رقابت پرداختند.
در دور اول انتخابات در حوزه انتخابيه سروآباد و مريوان، منصور مرادي با كسب 15 هزار و 815 راي به عنوان نفر اول و اميد كريميان با كسب 12 هزار و 819 راي به عنوان نفر دوم بيشترين ميزان آرا را كسب كرده و به مرحله دوم راه يافتند.
1904

نظر شما