شناسهٔ خبر: 12446805 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری انتخابات بدون هیچ مشکل امنیتی-انتظامی

رئیس ستاد انتخابات کشور:هیچ گزارشی مبنی بر بروز مشکل امنیتی- انتظامی درحین برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس دریافت نکرده ایم و آرامش بسیار خوبی حاکم است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ محمد حسین مقیمی در ارتباط زنده تلویزیونی با بخش خبری ساعت 13 شبکه خبر با ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات افزود:‌ از ساعت 8 صبح تاکنون که انتخابات در 55 حوزه انتخابیه در حال برگزاری است مردم حضور بسیار چشمگیری درپای صندوق های رای دارند.

وی گفت: در داخل شعب اخذ رای نیز قوانین بطور کامل رعایت می شود و مردم در همه زمینه ها به ویژه پرهیز از تبلیغات به قوانین پایبند هستند.

مقیمی افزود:‌ هیئت های اجرایی اعم از فرمانداران و دیگر مسئولان اجرایی از ابتدای صبح در حوزه های انتخابیه حضور دارند و ناظران شورای نگهبان نیز کارشان را به خوبی انجام می دهند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: بازرسان این وزارتخانه نیز در بیشتر شعب اخذ رای حضور دارند و نمایندگان نامزدها نیز جز یکی دو مورد در شعب حاضر شده اند.

وی افزود: حضور مجریان، ‌ناظران و نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای به پیشبرد کامل قانون کمک می کند و این همان هدفی است که همه در پی تحقق آن هستیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تعرفه اخذ رای به اندازه کافی چاپ شده و در اختیار استان ها قرار گرفته است.

محمدحسین مقیمی افزود: تا این لحظه گزارشی درباره کمبود تعرفه نداشته ایم .

وی در پاسخ به این سئوال که برخی مناطق سخت گذر نیاز به صندوق های سیار دارند آیا برای این مناطق درخواست بالگرد شده است یا خیر گفت: طبق تصمیم و اعلام مسئولان حوزه های اخذ رای استان ها در مناطقی که لازم باشد از صندوق های سیار استفاده می شود و در جاهایی که نیاز به بالگرد باشد این کار را انجام خواهیم داد ضمن اینکه با هماهنگی های صورت گرفته تاکنون اینکار شده است.

مقیمی درباره اینکه آیا تا فردا صبح نتایج شمارش آراء اعلام می شود یا خیر افزود: در بیشتر حوزه ها نتایج تا فردا صبح اعلام می شود شاید دو یا سه حوزه که تعداد نمایندگان شان بیشتر است شمارش آراء طولانی بشود اما امیدواریم بتوانیم تا صبح فردا نتایج انتخابات در مرحله دوم را  اعلام کنیم.


نظر شما