شناسهٔ خبر: 12431737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کردستان آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

استان‌ها > کردستان - ۶۶۸ هزار نفر در استان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای دادن هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین کردستان، مهلت قانوني تبليغات انتخاباتي كانديداهاي راه يافته به مرحله دوم از ساعت 8 امروز پنجشنبه 9 ارديبهشت به اتمام رسيد و شمارش معكوس براي تعيين 69كرسي باقي مانده آغاز شد و كردستاني ها هم براي انتخاب دو نماينده ديگر خود به پاي صندوق مي روند.

علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در گفتگو با خبرآنلاین با بیان اینکه تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اندیشیده شده است، گفت: هیچ گونه مشکلی برای برگزاری انتخابات در تاریخ ۱۰ اردیبهشت امسال در استان نداریم.

وی تعداد واجدین شرایط رای دادن درمرحله دوم انتخابات دراستان را ۶۶۸ هزار نفر ذکر کرد و اظهار داشت: در این مرحله ۶ هزار و ۲۰ نفر مسئولیت برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

معاون استاندار کردستان گفت: پنج فرمانداری استان در ۱۹ حوزه اصلی و فرعی درگیر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله دوم هستند.

استان كردستان شش نماينده از پنج حوزه انتخابيه و در 10 شهرستان در مجلس شوراي اسلامي دارد كه چهار نماينده در مرحله اول انتخابات به مجلس راه يافتند و دو نماينده ديگر در مرحله دوم انتخاب مي شوند.

در حوزه سنندج، ديواندره و كامياران دو نماينده فعلي مردم اين حوزه سيد احسن علوي و سالار مرادي به مرحله دوم راه يافته اند و در حوزه مريوان و سروآباد هم اميد كريميان نماينده فعلي مردم اين حوزه با منصور مرادي ديگر كانديداي راه يافته به اين مرحله رقابت مي كند.

برچسب‌ها:

نظر شما