شناسهٔ خبر: 12396569 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی

بازدید رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از چند شعبه اخذ رای در ارومیه

ارومیه- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز در سه شعبه انتخابیه ارومیه حاضر شده و روند برگزاری و اخذ آرای مردم در انتخابات را بررسی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا رادفر به همراه علی مصطفوی مدیرکل سیاسی و انتخابات، حسام شیرازه رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان و تعدادی از خبرنگاران در شعبه های اخذ رای مدرسه پیشداد ارومیه، آتش نشانی و مدرسه مرضیه منطقه صمدزاده حضور یافته و از نزدیک روند اخذ رای و فعالیت هیات های اجرایی را مورد بررسی قرار دادند.
در این بازدید تذکراتی در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات و کاهش مشکلات رای دهندگان به هیات های اجرایی ارومیه داده شد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده و تا شش بعد از ظهر ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، از آذربایجان غربی 12 نفر راهی مجلس شورای اسلامی خواهند شد که سهم ارومیه سه نماینده، میاندوآب ـ شاهین دژ ـ تکاب دو نماینده و سهم هر کدام از حوزه های انتخابیه هفت گانه ماکو ـ شوط ـ پلدشت ـ چالدران، خوی ـ چایپاره، سلماس، نقده ـ اشنویه، مهاباد، بوکان و پیرانشهر ـ سردشت یک نماینده است.
30 هزار نفر در امر برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان آذربایجان غربی مشارکت می کنند.
برای برگزاری این دو انتخابات در هفتم اسفندماه در استان آذربایجان غربی یک هزار و 990 صندوق رای به صورت ثابت و سیار برای اخذ آرای مردم پیش بینی شده است.
جمعیت استان بر اساس آخرین آمار سه میلیون و 233 هزار نفر و تعداد واجدان شرایط رای دادن در آذربایجان غربی نیز دو میلیون و 299 هزار نفر اعلام شده است.
2093/1905

نظر شما