شناسهٔ خبر: 11737471 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

یک ایرانی در انفجار استانبول کشته شد

شبکه های تلویزیونی ترکیه به نقل از منابع بیمارستانی گزارش دادند در انفجار انتحاری روز شنبه در مرکز شهر استانبول یک ایرانی کشته و سی و شش نفر هم زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

مقامات ترکیه روز شنبه اعلام کردند بر اثر انفجار انتحاری در خیابان «استقلال» استانبول که از مناطق تجاری در مرکز این شهر است، دست کم یک تبعه ایرانی کشته شده است.
بر اساس گزارش های منتشر شده، بر اثر این انفجار انتحاری پنج نفر از جمله فرد بمب گذار کشته شدند. در این حادثه دست کم 36 نفر نیز زخمی شدند. همچنین اعلام شده یک تبعه رژیم صهیونیستی نیز در این انفجار کشته شده است.
این حادثه، چهارمین حادثه بمب گذاری در ترکیه طی امسال شمرده می شود.


اسامی ایرانیان زخمی و جان باخته در استانبول

یک سخنگو در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول به خبرنگار ایرنا در آنکارا گفت: یک شهروند ایرانی به نام علی رضا رزمخواه در این انفجار که در محل حادثه بوده، جان باخته است. جسد این ایرانی فعلا در پزشک قانونی نگه داری می شود.

در انفجار استانبول همچنین یک بچه یک و نیم ساله به نام دایانا رزمخواه و اعظم رزمخواه نیز زخمی شده اند که در بیمارستان کودکان شیشلی بستری هستند و حال عمومی این ایرانیان رضایت بخش است.

خانم ژیلا شریعت اعلایی 61 ساله نیز از ناحیه پا زخمی شده که در بیمارستان حاسکی استانبول بستری است و حال عمومی وی نیز خوب است.
 

برچسب‌ها:

نظر شما