شناسهٔ خبر: 11716022 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تردد در جاده های آذربایجان شرقی بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست

استان‌ها > آذربایجان شرقی - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به بارش برف در جاده های ارتباطی استان هیچ یک از راه های استان بسته نیست، اما تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، جواد ناموران افزود: شهروندان قبل از سفر نسبت به بررسی وضعیت تجهیزات ایمنی، چراغ ها و لاستیک های خودرویشان پیش از اقدام کنند.

وی بر ضرورت رعایت سرعت مطمئن و استفاده از کمربند ایمنی تاکید کرد و گفت: شهروندان در صورت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی شبانه خودداری کنند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به طرح نوروزی پلیس گفت: 12 پاسگاه ثابت در کل استان و سه ایستگاه بین راهی از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

وی اضافه کرد: 150 تیم پلیس راه بصورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی استان به صورت محسوس و نامحسوس حضور دارند که 120 تیم بصورت گشت خودرویی است.

ناموران ادامه داد: 14 نقطه پرحادثه استان برای جلوگیری از تصادفات رانندگی در این ایام تحت پوشش نیروهای پلیس راه قرار می گیرد.

مناطق مختلف آذربایجان شرقی از ساعاتی قبل شاهد بارش بران و برف است و استان در واپسین روزهای سال 1394 چهره برفی به خود گرفته است.

آذربایجان شرقی حدود سه میلیون و 800هزار نفر جمعیت دارد که نزدیک به یک میلیون و 800هزار نفر آن در کلانشهر تبریز سکونت دارند.

نظر شما