شناسهٔ خبر: 11578532 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست تخصصى شبکه هاى اجتماعى برگزار شد

نشست تخصصی شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهاى فراگیر پیام رسان (OTT ) با حضور کارشناسان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزارى صدا و سیما ، در این نشست تخصصی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ماهیت اینگونه نشست‌ها را زمینه سازی برای تصمیم ‌گیری های ملی برشمرد و گفت: در این گونه نشست‌ها بیشتر به دنبال همفکری با تمامی گروه های ذی نفع در این خصوص هستیم . 
وی با اشاره به جایگاه شبکه‌های اجتماعی در جامعه گفت : ما مسیر علمی دنیا را طی کرده ایم، اما با تاخیر به فضای توسعه نزدیک می‌شویم. 
جهانگرد در عین حال برخورد سلبی با پدید‌ه‌های نوین ارتباطی را مانع استفاده درست از این برشمرد و تاکید کرد: باید تلاش نمود تا مزیت خلق کرد. 
رئیس سازمان فناوری اطلاعات افزود: محیط این گفت‌و گوها منابع خارجی بوده است و به دنبال این هستیم که بازار خود را راه‌انداخته و از منافع آن بهره ببریم. 
جهانگرد در ادامه با اشاره به وجود چندین شبکه های اجتماعی داخلی گفت: با گروههای مختلف جهت کاهش موانع توسعه این شبکه‌ها گفت و گو کرده ایم تا بتوانیم بسترهای توسعه این ابزار را در سطح ملی فراهم کنیم و سلایق مختلف را پوشش دهیم و از نظر ملی هم ثروت آفرینی کنیم. 
وی ابراز امیدواری کرد دستاورد نشست امروز، به عنوان دستور کار در اقدامات آینده به منظور توسعه شبکه های اجتماعی داخلی مورد استفاده قرار گیرد.
صداوتصویردارد.

نظر شما