شناسهٔ خبر: 11377000 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد:

17 پایگاه و 398مدرسه آماده پذیرش فرهنگیان در ایام نوروز

معاون توسعه و مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امسال دراستان هرمزگان 17 پایگاه و 398مدرسه در قالب سه هزار و 96 کلاس آماده پذیرش فرهنگیان می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پانا از هرمزگان، مرتضی رئیسی حسنلنگی گفت: نوبت دهی اینترنتی اسکان نوروزی که برای حداقل 20 درصد فضاهای موجود مدارس در نظر گرفته شده است از ساعت 9 صبح امروز آغاز و تا ساعت 24 روز سه شنبه 25 اسفند ماه ادامه دارد.

وی افزود: مسافرانی که اینترنتی اقدام به تعیین محل اقامت می‌کنند، باید مستقیما به مدرسه ای که به آدرس درج شده در سایت آمده است مراجعه کنند.

رییسی اظهار کرد: در صورتی که فرد دریافت کننده نوبت یا بستگان درجه یک وی شخصا برای اسکان مراجعه نکنند، ستاد اسکان نسبت به لغو نوبت  و عدم برگشت مبلغ پرداخت شده اقدام می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان بیان اینکه ثبت نام اسکان نوروزی فرهنگیان در سایت eskan.medu.ir صورت می گیرد گفت: هدف ما خدمت رسانی به فرهنگیان جامعه است و به همین دلیل تعرفه های اسکان در مقایسه با سال گذشته افزایش نداشته است.

وی با اشاره به ابلاغ شیوه نامه ای جزئیات تعرفه های اسکان نوروزی افزود: هزینه اسکان فرهنگیان و خانواده درجه اول برای هر یک تا پنج نفر به ازای هر یک شب در کلاس ویژه 250 هزار ریال،‌ در گروه الف 220 هزار ریال، در گروه ب 160 هزارریال و در گروه ج 120 هزار ریال است.

رییسی گفت: این تعرفه برای کارکنان دولتی لشگری و کشوری در کلاس ویژه 500هزار ریال، در گروه الف 380 هزار ریال، در گروه ب 320 هزارریال و در گروه ج 230هزار ریال است.

وی ادامه داد: این هزینه برای مشاغل آزاد نیز در گروه ویژه 800هزار ریال، در گروه الف 600 هزار ریال، در گروه ب 460 هزارریال و درگروه ج 330 هزار ریال است.

رئیسی افزود: هزینه بر پایی چادر در محل نیز برای فرهنگیان 60هزارریال، برای کارکنان دولت 90 هزارریال و برای مشاغل آزاد 160 هزار ریال است 

معاون توسعه و مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امسال دراستان هرمزگان 17 پایگاه و 398مدرسه در قالب سه هزار و 96 کلاس آماده پذیرش فرهنگیان می باشد و لازم است همکاران محترم قبل از سفر به استان اطلاعیه های اعلام شده به مراکز استان را مطالعه نمایند.

نظر شما