شناسهٔ خبر: 11366965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

نتایج انتخابات مجلس در برخی حوزه های انتخابیه مازندران اعلام شد

ساری - رئیس ستاد انتخابات مازندران نتایج آرای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در برخی حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یونسی دقایقی قبل در نشست با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران گفت: طبق نتایج آرا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا با ۸۴ هزار و ۴۵۳ رای به عنوان نفر اول به مجلس راه یافت و رضا حاجی پور با ۳۳ هزار و ۱۳۷ رای و سید عبدالله حسینی دوم و سوم شدند.

وی اظهار داشت: در حوزه بابلسر و فریدونکنار از ۱۳۲ هزار و ۷۰ واجد شرایط ۹۷ هزار و ۱۲۵ نفر معادل ۷۴ درصد در انتخابات شرکت کنند و ولی الله نانوا کناری با ۳۹ هزار و ۳۱۹ رای به مجلس راه یافت و مقداد نجف نژاد و سید ابراهیم هاشم ورزشی دوم و سوم شدند و در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد از بیش از ۲۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن ۱۴۲ هزار و ۹۶۵ نفر معادل ۷۱ درصد واجد شرایط در انتخابات شرکت کردند که شمس الله شریعت نژاد با ۴۶ هزار و ۵۲۷ رای نفر اول و علی شمس و غلامرضا مشایخ دوم و سوم شدند.

وی بیان داشت: در حوزه انتخابیه بهشهر، نگا و گلوگاه ازبیش از ۲۲۰ هزار و ۸۱۳ نفر از واجد شرایط ۱۷۵ هزار نفر معادل ۸۱ درصد واچد شرایط در انتخابات شرکت کردند که علی محمد شاعری با ۷۰ هزار و ۴۰۳ رای به عنوان نفر اول، سید احمد میری قلعه سری و احمدعلی مقیمی دوم و سوم شدند.

یونسی افزود: در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد از ۱۴۸ هزار نفر واجد شرایط تعداد ۱۳۶ هزار نفر معادل ۹۴ درصد در انتخابات شرکت کردند و علی اسماعیلی با ۳۶ هزار و ۸۹۱ رای نفر به اول مجلس راه یافت و عبدالوحید فیاضی و ولی الله فرزانه دوم و سوم شدند و در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت قاسم احمدی با ۳۹ هزار و ۹۸۶ رای منتخب مردم شد و حمزه علی ریاحی و سید هاشم فاطمی دوم و سوم شدند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: در بقیه حوزه ها نیز کار شمارش آرا تمام شده است و هنوز کار جمع بندی نهایی انجام نشده است.

وی درباره مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: تقریبا از ۱۱ شهرستان گزارشات دریافت شد ولی از بقیه شهرستان ها دریافت نشده است ولی آیت الله آملی لاریجانی ، طبرسی، معلمی و توکل به عنوان چهار نفر اول بیشترین آرا را در این ۱۱ شهرستان کسب کرده اند.

نظر شما