شناسهٔ خبر: 11350251 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پایان رأی گیری در ۳۰۴۵شعبه/شمارش آرا در مازندران ادامه دارد

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد انتخابات مازندران از پایان رأی گیری در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: شمارش آرا در روستاها خاتمه یافته و در شهرهای این دیار همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، علیرضا یونسی، رئیس ستاد انتخابات مازندران دقایقی پیش در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات با اشاره به اینکه رأی گیری در این استان همزمان با سراسر کشور  از ساعت8صبح امروز(7اسفند) آغاز و با دو مرتبه تمدید از سوی وزارت کشور تا ساعت 23ادامه داشت، گفت: شمارش آرای واجدین شرایط رأی دادن مازندران در روستاها پایان یافته است.

 

وی با بیان اینکه مازنی ها در پنجمین دوره  انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از 70درصد مشارکت داشتند، اظهار داشت: کار رأی گیری در سه هزار و 45 شعبه اخذ رأي در سراسر دیار علویان باشکوه خاصی صورت گرفت.

 

یونسی با بیان اینکه تعداد 7 نفر نامزد انتخاباتي براي 4 كُرسي مجلس خبرگان رهبري و تعداد 151 نفر نامزد انتخاباتي براي 12 كُرسي مجلس شوراي اسلامي در استان مازندران با هم رقابت نمودند، گفت: شمارش آرا در شهرهای مازندران ادامه دارد.

 

به گزارش شبستان، مازندران تعداد 2 ميليون و 235 هزار و 636 نفر واجد شرايط رأي دادن داشته كه از اين تعداد حدود 112 هزار نفرشان رأي اولي بودند.

نظر شما