شناسهٔ خبر: 11349648 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی

آغاز شمارش آرا در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل

کاشان- ایرنا- با اعلام رسمی پایان زمان رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه 'کاشان و آران وبیدگل' در ساعت 22 شامگاه جمعه، کار شمارش آراء در 297شعبه اخذ رای آغاز شد.

صاحب‌خبر -

رئیس هیات اجرایی ستاد مرکزی انتخابات کاشان و آران و بیدگل در گفت وگو با خبرنگاران افزود: 229 شعبه اخذ رای از این تعداد مربوط به شهرستان کاشان و 68 شعبه مربوط به آران و بیدگل است.
حمیدرضا مومنیان با اشاره به حضور پرشور مردم کاشان در انتخابات گفت: آرای ماخوذه پس از شمارش در شعب اخذ رای صورتجلسه و به ستاد مرکزی انتخابات کاشان ارسال می شود.
همچنین شمارش آرا در 70 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر و 55 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه اردستان در پایان ساعت رای گیری آغاز شد.
رای گیری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز آغاز شد و پس از اتمام در ساعت 18 به دلیل ازدحام جمعیت رای دهندگان تا ساعت 22 در شهرستانها و 23 در کلانشهرها از سوی وزارت کشور تمدید شد.
حدود 365 هزار تعرفه رای در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل توزیع شد، این حوزه انتخابیه در مجموع 328 هزار واجد شرایط رای با یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
پیش بینی می شود حدود 70 درصد از مردم حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل در این دوره از انتخابات شرکت کرده باشند.
حوزه انتخابیه «قمصر، بادرود و قمصر» و «اردستان» هر کدام یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
3009/6021

نظر شما