شناسهٔ خبر: 11334148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عزم و اراده ملی/ ۵۹

حضور گسترده مردم دارالمؤمنین کاشان پای صندوق‌های اخذ رأی

مردم دارالمؤمنین کاشان با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در ساعات اولیه روز ۷ اسفند پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا به کاندیدای مورد نظر خود رأی دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، در نخستین ساعت از شروع رأی‌گیری شاهد حضور چشم‌گیری از حضور مردم ولایت‌مدار کاشان بودیم.

مردم ولایتمدار کاشان با شور و اشتیاق خاصی که در چهره آن‌ها به چشم می‌خورد، پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل(ره) عمل کنند.

در بین مردم این منطقه رأی اولی‌ها به چشم می‌خورند که با شور و اشتیاق خاصی پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و رأی خود را در صندوق‌های اخذ رأی می‌اندازند.

به فرموده مقام معظم رهبری، با مشارکت آحاد مردم، فعالان سیاسی،‌ احزاب و گروه‌ها شاهد حماسه دیگری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خواهیم بود.

حضور گسترده مردم پای صندوق‌های اخذ رأی، از طرفی وحدت مردم را به جهانیان نشان داده و از طرفی دیگر اقتدار بیشتر کشور در عرصه‌های مختلف را به دنبال دارد.

16کاندیدا در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل به رقابت می‌پردازند، کاشان و آران و بیدگل دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

واجدین شرایط در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل حدود 328 هزار نفر هستند، همچنین رأی اولی‌ها در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل 7900نفر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما