شناسهٔ خبر: 11346014 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی،

افزایش لحظه به لحظه حضور مردم استان قزوین در شعب اخذ رای

قزوین - ایرنا - با نزدیک شدن به زمان پایان انتخابات، شعب اخذ رای در قزوین مملو از جمعیت واجدان شرایط رای شده و در برخی از شعب نیز شاهد صف های طولانی رای دهندگان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر ایرنا، براساس اخبار دریافت شده از شعب مختلف اخذ رای سطح شهر قزوین، شهروندانی که تاکنون آرای خود را به صندوق ها نریخته اند با حضور در شعبه ها در صف رای قرار دارند.
در برخی شعب مانند مساجد محمدرسول الله، جواد الائمه، ولایت، امام حسن عسگری (ع)، چهارده معصوم (ع)، ولی عصر (عج)، موسی بن جعفر (ع)، امام خمینی (ره) و مسجد النبی و نیز مدارس نوروزیان، امام علی (ع)، بقیه الله، الزهرا و دهخدا مردم در صف های طولانی در انتظار انداختن آرای خود به صندوق ها هستند.
یک هزار و یک شعبه اخذ رای در استان قزوین برای جمع آوری آرای مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری تشکیل شده است.
887 هزار و 164 نفر واجد شرایط رای دادن در استان قزوین هستند که از این تعداد در حوزه قزوین، آبیک و البرز 642 هزار و 946 نفر، در شهرستان بوئین زهرا و آوج 118 هزار و 244 نفر و در شهرستان تاکستان 125 هزار و 974 نفر می توانند در انتخابات این دوره شرکت کنند.
در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز سه نامزد انتخاباتی برای تعیین دو کرسی مجلس خبرگان رهبری در این استان با هم به رقابت می پردازند.
براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، زمان رای گیری تا ساعت 20 امشب تمدید شده است.
3013/8054

نظر شما