شناسهٔ خبر: 11345403 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی

فرماندار تویسرکان: حضور مقتدرانه مردم در انتخابات تاریخ ساز شد

تویسرکان- ایرنا- فرماندار تویسرکان گفت: حضور مقتدرانه، پرشور و مشتاقانه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه سال 94 تاریخ ساز شد.

صاحب‌خبر -

حبیب مومیوند جمعه در حاشیه برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تویسرکان در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز مردم ایران شعار همدلی و همزبانی، دولت و ملت را به عرصه ظهور و بروز رساندند و انتخابات را به حماسه ای شورآفرین در مقطع تاریخ پس از انقلاب تبدیل کردند.
وی بیان کرد: ملت ایران یکبار دیگر به همه جهانیان ثابت کردند که در دفاع از انقلاب، آرمان های اسلامی و حاکمیت اسلام در کشور خود شک و تردید به خود راه نمی دهند.
مومیوند حضور اقشار مختلف مردم در لایه های مختلف اجتماعی در شعب اخذ رای شهرستان تویسرکان را امید بخش، پرشور و پویا ارزیابی و اظهار کرد: پیش بینی می شود مردم تویسرکان تا آخرین لحظات قانونی اخذ رای در شعبه های رای گیری حضوری پر شور داشته باشند.
وی ادامه داد: با توجه به بررسی های میدانی، میزان حضور مردم مناطق مختلف تویسرکان در انتخابات سال جاری، مشارکتی بالا پیش بینی می شود.
فرماندار تویسرکان تصریح کرد: از اولین لحظه های اخذ رای هیچ گونه تخلف تاثیر گذار انتخاباتی در مناطق و شعبه های مختلف اخذ رای در سطح شهرستان گزارش نشده و روند اخذ رای همچنان قانونی و سالم پیش می رود.
وی از همه مردم تویسرکان خواست حضور خود در انتخابات را به لحظات پایانی روز و به امید تمدید زمان رای گیری به تاخیر نیندازند.
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان در 90 کیلومتری شهر همدان است که با بیش از 103 هزار نفر جمعیت از یک نماینده در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.
بیش از 86 هزار نفر در شهرستان تویسرکان واجد شرایط رای دادن هستند و 10 نامزد انتخاباتی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان با یکدیگر رقابت می کنند.
7524/6993

نظر شما