شناسهٔ خبر: 11344349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عزم و اراده ملی/ ۳۹۶

فرماندار تویسرکان: وجود ۴۸۴۶ رأی اولی در تویسرکان/ تویسرکان پایلوت سیستم احراز هویت در همدان است

فرماندار تویسرکان با اشاره به وجود ۴ هزار و ۸۴۶ نفر رأی اولی در این شهرستان گفت: تویسرکان پایلوت سیستم احراز هویت در استان است و این امر سبب تسریع در شمارش آرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

حبیب مومیوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: خوشبختانه در بازدیدی که به اتفاق امام جمعه شهرستان تویسرکان از شعب اخذ رأی داشتیم، شاهد حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی بودیم و درصد مشارکت تاکنون بسیار مطلوب بوده است.

وی با تأکید بر اینکه تویسرکان پایلوت سیستم احراز هویت در استان است، بیان کرد: تسریع و دقت در شمارش آرا از مزایای اجرای این طرح در شهرستان است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه 98‌شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان داریم، گفت: از این تعداد 26 شعبه در بخش قلقلرود، 72 شعبه در تویسرکان، سرکان و بخش مرکزی و 2 شعبه سیار نیز برای دریافت آرا مشخص شده است.

وی با بیان اینکه 196 صندوق برای اخذ آرای مجلس خبرگان و نماینده مجلس شده فعال است، افزود: 2‌هزار نفر در قالب کمیته‌های اجرائی، امنیت، نظارت، حمل و نقل، پشتیبانی، بازرسی و‌غیره در برگزاری انتخابات در شهرستان مشارکت دارند.

مومیوند بیان کرد: در این دوره برای همه عوامل از جمله عوامل فرماندار، بازرسان، اعضای شعب اخذ رأی و غیره آموزش لازم در نظر گرفته شده و عوامل 6 هزار و 400 نفرساعت آموزش دیدند.

وی از رقابت 9‌کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون هیچ مورد تخلف تأثیرگذار خاصی در شهرستان نداشتیم و روند انتخابات سالم و بدون مشکل در حال برگزاری است.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه دولت با بی‌طرفی کامل انتخابات را در تویسرکان برگزار می‌کند، تصریح کرد: روند برگزاری انتخابات در شهرستان رصد می‌‍‌شود و در صورت دیدن هرگونه تخلف با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما