شناسهٔ خبر: 11345074 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی/

تمهیدات امنیتی و قضایی برای مقابله با جرایم انتخاباتی در گیلانغرب فراهم شده است

قصرشیرین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب گفت: تمهیدات امنیتی و قضایی برای مقابله با جرایم انتخاباتی در این شهرستان فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

عباس عبدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شهرستان گیلانغرب انتخابات با شور فراوان در حال برگزاری است و با حضور همه دست اندراکاران و مجریان انتخاباتی این رویداد سیاسی با مشارکت گسترده مردم در حال انجام است.
وی اظهار کرد: همسو با برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند دستگاه قضایی نیز وظیفه خود را تاکنون به شایسته انجام داده و قاضی ویژه انتخابات نیز در این شهرستان آماده رسیدگی فوری به جرائم انتخاباتی است.
وی بیان کرد: در سطح روستاها نیز همکاران دستگاه امنیتی و قضایی برای رسیدگی و صیانت از آرا و شور انتخاباتی مردم حضور یافته اند و مجموعه دادگستری نیز در شورای تامین شهرستان همراه و کمک کار مجموعه ستاد انتخابات و فرمانداری است.
دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب اضافه کرد: حضور مردم گیلانغرب در پای صندوق های بسیار عالی است و در این دوره از انتخابات شاهد حلق حماسه سیاسی مردم این شهرستان خواهیم بود.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز همزمان با سراسر کشور هفتم اسفند ماه در مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین آغاز شده است.
در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب مردم از بین 9 نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مجاز به انتخاب یک نفر بعنوان نماینده هستند.
در مجموع سه هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات در 201 شعبه اخذ رای در قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب را بر عهده دارند.
قصرشیرین مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب است.
در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع جمعیت حدود 220 هزار نفری این شهرستان ها 125 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
7079/7398/3012/8066

نظر شما