شناسهٔ خبر: 11338830 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی/

رئیس دادگستری قصرشیرین: دستگاه قضا بصورت ویژه با جرایم انتخاباتی برخورد می کند

قصرشیرین - ایرنا - رئیس دادگستری قصرشیرین گفت: دستگاه قضا با استقرار دو شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در قصرشیرین با جرایم انتخاباتی برابر ضوابط و چارچوب قانونی انتخاباتی برخورد می کند.

صاحب‌خبر -

مسعود محمدزاده روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای شماره 2 شهری قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه تاکنون تخلف انتخاباتی قابل توجهی در حوزه انتخابیه قصرشیرین صورت نگرفته اما در صورت مشاهده با مرتکبان جرایم انتخاباتی بشدت برخورد می شود.
وی اظهار کرد: دادستان و اعضای شورای تامین نیز در شعبه های اخذ رای حضوری فعال و جدی دارند تا در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی در کمترین زمان ممکن با آن برخورد کنند.
وی بیان کرد: مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات امین و حافظ رای مردم هستند و تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند بکار خواهیم گرفت.
رئیس دادگستری قصرشیرین با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مشارکت مردم قصرشیرین در پای صندوق های رای بسیار قابل توجه بوده است افزود: حضور و مشارکت همه جانبه مردم در پای صندوق های اخذ رای تثبیت و اقتدار نظام اسلامی را به همراه دارد.
محمدزاده خاطرنشان کرد: با توجه به دینی که بر گردن ما نهاده شده است موظفیم نسبت به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، حفظ و صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخابات سالم همه توان خود را بکار بگیریم.
وی از مردم شهرستان قصرشیرین درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه عمل خلاف قانون از سوی نامزدهای انتخاباتی و یا هوادارانشان مراتب را به دادگستری شهرستان اطلاع دهند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور امروز هفتم اسفند ماه در مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین از ساعت 8 صبح روز جاری آغاز شده است.
در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب مردم از بین 9 نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مجاز به انتخاب یک نفر بعنوان نماینده هستند.
در مجموع سه هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را در201 شعبه اخذ رای در قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب را بر عهده دارند.
قصرشیرین مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب است.
در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع جمعیت حدود 220 هزار نفری این شهرستان ها 125 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
7079/3012/8066

نظر شما