شناسهٔ خبر: 11325911 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست فرمانداری قصرشیرین:

هیچ عاملی غیر از ملت ایران برای سرنوشت این نظام تصمیم نمی گیرد

قصرشیرین - ایرنا - سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: هیچ عاملی غیر از ملت ایران اسلامی برای سرنوشت این نظام الهی تصمیم نمی گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا مرادعلی تاتار روز پنجشنبه در جلسه توجیهی بیش از 700 نفر از اعضای شعبه های اخذ رای قصرشیرین افزود: امروز در آستانه یک رویداد مهم در کشور هستیم و انتخابات همواره موجب سربلندی و عظمت ملت ایران شده است.
وی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه نمایشی از همبستگی و وفاق ملی امت اسلامی در عرصه داخلی و اقتدار نظام اسلامی در عرصه خارجی است.
وی بیان کرد: قصرشیرین جایگاه بزرگ مردانی بود که برای اعتلای ایران اسلامی به شهادت رسیدند اما در سایه امنیتی که برای ما به ارمغان آوردند امروز شاهد شور و نشاط انتخاباتی در این منطقه مرزی هستیم.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین اضافه کرد: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار همه ما هستند و وظیفه عوامل برگزاری انتخابات نیز امانتداری و رعایت قانون است و این مهم نیز در بیان صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهوری تاکید شده است.
تاتار ادامه داد: همه عوامل برگزاری انتخابات باید وظایف خود را بخوبی انجام دهند تا همچون گذشته انتخابات سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.
رئیس دفتر شورای نگهبان قصرشیرین نیز گفت: مقدمات خوبی برای برگزاری انتخابات پرشور دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دهم و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان فراهم شده تا انتخاباتی در شان نظام اسلامی برگزار شود.
کامران بدری افزود: فصل الخطاب همه در انتخابات پیش رو دیدگاه و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است و امیداست با همکاری همه عوامل انتخاباتی پرشور را برگزار کنیم.
وی اضافه کرد: در روز انتخابات هیات های اجرایی و نظارت در محل فرمانداری قصرشیرین بعنوان مرکز اصلی حوزه انتخابیه مستقر هستند و آماده پاسخگویی به مشکلات خواهند بود.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور هفتم اسفند ماه امسال در مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین برگزار می شود.
در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب مردم از بین 9 نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فقط مجاز به انتخاب یک نفر بعنوان نماینده هستند.
در مجموع سه هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را 201 شعبه اخذ رای در قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب را بر عهده دارند که از این تعداد 36 شعبه مربوط به قصرشیرین است.
قصرشیرین مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب است.
در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع جمعیت حدود 220 هزار نفری این شهرستان ها 125 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
7079/3012/8066

نظر شما