شناسهٔ خبر: 11343788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فعالیت یک هزار و ۵۰۰ نفر در هیات بازرسی استان همدان

خبرگزاری شبستان:رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان همدان گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر در هیات بازرسی فعالیت دارند که ۵ نفر عضو هیات بازرسی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، محمودرضا عراقی، رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان همدان امروز(7 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: وزارت کشور مجری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان می باشد و تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در آرامش کامل را فراهم کرده است.

 

وی افزود: وزارت کشور و ستاد انتخابات از تمامی ظرفیت خود در برگزاری انتخاباتی با عدل و صیانت از آرای مردم برگزار کرده است و به همین منظور علاوه بر مجریان انتخابات براساس ماده 25 قانون انتخابات کار بازرسی را برعهده دارد.

 

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: امسال سیستم بازرسی کشور سامانه ای سهبا تحت عنوان سامانه هوشمند بازرسی انتخابات که هر شهروند ایرانی خود یک بازرس است و مردم می توانند گزارش دهند و مسئولان نیز تمام موارد را بررسی می کنند را راه اندازی کرده  است.

 

عراقی با بیان اینکه شرایط انتخابات استان همدان در کمال آرامش در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: مردم با حضور پر شور خود نشان دادند در سرنوشت خود حاکم هستند .

 

وی گفت: نظام ما مردم سالاری دینی است و یکی از مهمترین اتفاقات رأی گیری با سلیقه مردم و در همه رده ها تاثیرگذار است و  انتخابات در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باعث رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی می شود.

 

وی افزود: هیات بازرسی استان همدان 5 نفر هستند و از آغاز شروع انتخابات  1500 نفر در هیات بارزرسی در حال خدمات رسانی به مردم هستند که بهترین رای گیری انجام شود.

 

نظر شما