شناسهٔ خبر: 11339615 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی

انتخابات با امنیت کامل دراستان بوشهردر حال برگزاری است

بوشهر- ایرنا - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: انتخابات مجلس های دهمین دوره شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در این استان در کمال آرامش و امنیت درحال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

سردار حیدر عباس زاده روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: کار رای گیری در 695 شعبه اخذ رأی استان بوشهر بدون هیچ گونه مشکلی درحال انجام است.
وی یادآورشد: هرچند مسئولیت برقراری امنیت بعهده پلیس است اما این مهم با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریابانی در استان بوشهر به بهترین نحو ممکن برقرار شده است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهارداشت: پلیس بعنوان ناظر و تامین کننده امنیت در همه شعب اخذ رای حضور مستقیم دارد.
عباس زاده اضافه کرد:امنیت و آرامش برقرار شده در شعب اخذ رای باعث شده تا دست اندرکاران انتخابات با سهولت به رسالت قانونی خود بپردازند.
فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: تاکنون کوچک ترین اتفاق امنیتی در شعب اخذ رای ثابت و سیار این استان نیفتاده است.
وی افزود:پلیس براساس ماموریت محوله همه امور امنیت انتخابات را برعهده دارد.
عباس زاده افزود:تعامل و همکاری مطلوب مردم استان بوشهر با پلیس باعث شده تا این نیرو به بهترین نحو ممکن به ماموریت خود بپردازد.
از مجموع یک میلیون و 32 هزارو 949 نفر جمعیت استان بوشهر بیش از 691نفر واجد شرایط رای در این دوره از نتخابات هستند.
استان بوشهر دارای چهار کرسی نمایندگی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و یک کرسی نمایندگی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.
براساس آخرین ترکیب موجود 38 نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و دو نامزد خبرگان رهبری در استان بوشهر در این عرصه سرنوشت ساز حضور دارند.
6045

نظر شما