شناسهٔ خبر: 11339443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

گزارش ها از سراسر استان کرمان حاکی از مشارکت بالای مردم در انتخابات است

خبرگزاری شبستان: استاندار کرمان، تمدید زمان انتخابات را با توجه به گزارش های دریافتی از سراسر استان پیش بینی و اظهار کرد: طبق این گزارش ها، مشارکت مردم بالا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، علیرضا رزم حسینی، استاندار، امروز(۷اسفند) در بازدید از هیئت نظارت است، بیان داشت: از ستادهای انتخاباتی که تبلیغات منظم داشته و شهر را کثیف نکردند، تشکر می کنم و همه بی طرف عمل کردند و باورشان هم همین است.

 

وی افزود: قرار شد شورای تامین در شهرستان هایی که حساسیت بالا دارند، نماینده ای از شورای تامین باشد و از روز گذشته کار انجام شده و جلساتی با داوطلبان داشتیم و جلسات مثبتی بوده است که به آرامش مردم در حین و بعد از رای گیری کمک می کند و مسائل کنترل شود.

 

رزم حسینی با افزودن اینکه خوشبختانه مدیریت استان در بحث انتخابات بی طرف عمل کرد و وقتی مجری شدیم، از نظر شرعی و قانونی باید بی طرفی خود را ثابت کنیم؛ مردم هوشمند هستند و نظارم را می بینند و نظام برای آنها اهمیت دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه باید پیوستگی و همبستگی بین مردم و نظام را روز به روز افزایش بدهیم و بخشی از آن به عملکرد مسولان برمی گردد و ما مسولیت خود می دانیم همه فرمانداران و بخشداران را بی طرفی توصیه کنیم تا مردم بدانند کار اجرای انتخابات را بی طرفانه انجام می دهیم.

 

رزم حسینی از همکاری خوب ستاد انتخابات و هیئت نظارت استان تشکر و ابراز امیدواری کرد: انتخاباتی نمونه و سالم ترین انتخابات را در استان و با حداکثر سلامت برگزار کنیم همان گونه که شعور تبلیغاتی نشان داده شد و کمترین تخلف تبلیغاتی را داشتیم و از شهرداری هم تشکر می کنم.

 

وی همچنین در بازدید از حوزه انتخابیه مستقر در مسجد جامع کرمان، تمدید زمان انتخابات را با توجه به گزارش های دریافتی از سراسر استان پیش بینی و اظهار کرد: طبق این گزارش ها، مشارکت مردم بالا است.

نظر شما