شناسهٔ خبر: 11338987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازدید فرماندار تویسرکان از شعب اخذ رأی

فرماندار و امام جمعه با همراهی اعضای شورای تأمین از شعب اخذ رأی انتخابات در شهرستان تویسرکان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز حبیب مومیوند فرماندار و حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان، از شعب اخذ رأی انتخابات در شهرستان تویسرکان بازدید کرد.

امام جمعه و فرماندار تویسرکان با همراهی شورای تأمین شهرستان از روند برگزاری پنجمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و دهمین دوره خبرگان رهبری بازدید کردند.

مردم تویسرکان از ساعات اولیه صبح برای انجام تکلیف شرعی و دینی خود در صحنه انتخابات حاضر شده و بر فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، حضور به موقع مردم ایران زمین نشان از ولایت‌مداری و غیرت مردمان سرزمین پایداری و مقاومت دارد.

 حضور پرشور جوانان در ساعات آغاز روز تعطیل در صحنه و مشارکت در عرصه سیاسی کشور بسیار ارزشمند است، به گفته این قشر اثرگذار و آینده‌ساز، حضور حداکثری ملت ایران اسلامی مشتی محکم بر دهان ‌یاوه‌گویان و دشمنان اسلام و انقلاب است که امروز ان‌شاءالله باشکوه‌تر رقم می‌خورد.

لحظه به لحظه به شکوه حضور پرشور مردم در تعیین سرنوشت خود در پای صندوق‌های رأی افزوده می‌شود.

98 شعبه اخذ رأی در تویسرکان در حال دریافت آرای مردم تویسرکان است، شعبه اخذ رأی برای بخش قلقل‌رود و  72 صندوق به منظور دریافت آرا تویسرکان، سرکان و بخش مرکزی مشخص شده است، البته برای اخذ آرا مراکزی نظیر بیمارستان، زندان، واحدهای تولیدی و.... دو صندوق سیار فعالیت دارد.

9 کاندیدای دهمین مجلس شورای اسلامی در تویسرکان امروز با هم رقابت می‌کنند گفتنی است که تعداد زیادی از کاندیدها تاکنون انصراف دادند.

 انتهای پیام/89010/ش20/د1000

نظر شما