شناسهٔ خبر: 11337666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

مشارکت۲۰۸هزار رای اولی درخراسان رضوی/۷۵۰مدرسه مشهدشعب اخذ رای

مشهد- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از تعداد یک هزار و ۱۰۰ مدرسه در سطح شهر مشهد ۷۵۰ مدرسه به عنوان شعب اخذ رای در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی صبح جمعه در جمع خبرنگاران در محل مسجد فقیه سبزواری و در جمع رای اولی هابا اشاره به اینکه در ساعات اولیه برگزاری انتخابات مردم شریف مشهد مقدس در پای صندوق های رای حضور باشکوهی داشتند، اظهار داشت: فرهنگیان، دانش آموزان، اولیاء و مربیان و بیش از ۲۰۸ هزار رای اولی استان در این حضور نقش آفرینی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: رای اولی ها در این انتخابات در دو جریان و انتخاب مهم یعنی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت می کنند.

وی بیان کرد: تشکل های موجود در آموزش و پرورش استان، ۹۰ هزار دانش آموز آموزشگاه های سلامت، ۴۱۰ هزار عضو بسیج عادی و فعال آموزش و پرورش، بیش از ۴۰ هزار دانش آموز زیست محیط یار در این انتخابات شرکت می کنند.

حسینی تصریح کرد: از یک هزار و ۱۰۰ مدرسه در سطح مشهد ۷۵۰ مدرسه شعب اخذ رای است که در اختیار امر انتخابات قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: بیشتر معلمان و فرهنگیان نیز در این انتخابات مشارکت فعال داشته و تمام نرم افزارها و سخت افزارهای کامپیوتری انتخابات نیز توسط اداره کل آموزش و پرورش استان فراهم شده است.

نظر شما