شناسهٔ خبر: 11337414 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی

استاندار خراسان رضوی: ارکان اصلی انتخابات به تکلیفشان عمل کرده اند

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاههای دولتی، نامزدهای انتخاباتی، گروههای سیاسی و مردم سه رکن اصلی در انتخابات هستند که تاکنون به درستی به تکلیفشان عمل کرده اند.

صاحب‌خبر -

علیرضا رشیدیان روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: بیش از شش ماه است که فرایند انتخابات در این استان آغاز شده است.
وی ادامه داد: مقدمات و امکانات بسیاری برای 60 هزار نیروی اجرایی انتخابات در نظر گرفته شده و حدود 22 هزار نفر از این تعداد نیز مردمی هستند که برای همکاری در انتخابات اعلام آمادگی کرده بودند.
استاندار خراسان رضوی همچنین گفت: سه هزار و 508 شعبه اخذ رای شامل دو هزار و 456 شعبه ثابت و هزار و 52 شعبه سیار هم اینک در سطح استان فعال هستند.
وی افزود: از این میان هزار و 941 شعبه شهری و هزار و 567 شعبه روستایی بر اساس جغرافیای استان به صورت ثابت و یا سیار مورد استفاده قرار می گیرند.
رشیدیان ادامه داد: چهار میلیون و 400 هزار نفر در سطح خراسان رضوی واجد شرایط شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری هستند.
وی همچنین گفت: در زمینه انتخابات مجلس شورای اسلامی دو حوزه انتخابیه مربوط به شهرستان فاروج در خراسان شمالی جزو حوزه انتخابیه خراسان رضوی است.
رشیدیان افزود: از تعداد افراد واجد شرایط برای شرکت در این انتخابات 44 هزار نفر مربوط به فاروج بوده و مابقی از خراسان رضوی در انتخابات شرکت می کنند.
1922/1858

نظر شما