شناسهٔ خبر: 11337112 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

صحت برگزاری انتخابات زیر نگاه نمایندگان نامزدها‌ / انتخابات در آذربایجان‌شرقی پرشورتر از حد انتظار

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی از حضور گسترده نمایندگان نامزدهای حاضر در رقابت انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شعبات اخذ رای در سطح استان و به خصوص در سطح شهر تبریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

سعید شبستری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: نمایندگان 316 نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح استان بر صحت اجرای انتخابات در 2889 شعبه اخذ رای در تمام نقاط این حوزه انتخابیه نظارت می‌کنند.

وی ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: در مهلت تعیین شده توسط ستاد انتخابات استان، نامزدهای انتخاباتی، افرادی را به عنوان نماینده خود در شعبات اخذ رای معرفی کرده و با تکمیل مدارک، این افراد امکان حضور در شعبات را یافته‌اند تا بر صحت برگزاری انتخابات نظارت داشته‌باشند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی افزود: با وجود اطمینان از برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن، این افراد حافظان حقوق نامزدها در شعبات اخذ رای در سطح حوزه‌های انتخابیه مختلف در تمام شهرستانهای استان هستند.

وی از همکاری و هماهنگی کامل هیأت‌های اجرایی، هیأت‌های نظارت، نمایندگان فرمانداری، ناظران انتخابات و نیروهای انتظامات با نمایندگان نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: این ناظران بدون هیچ‌گونه دخالت در روند برگزاری انتخابات، فقط بر صحت اجرای انتخابات نظارت می‌کنند و بروز هر مشکل و تخلف احتمالی را به مراجع ذی‌صلاح حاضر در شعب اخذ رای اطلاع می‌دهند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در  2 هزار و 889 شعبه در سطح استان آذربایجان‌شرقی به شکل همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60002/ذ20/ث3001

نظر شما