شناسهٔ خبر: 11335533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی خبر داد

دو هزار و 899 شعبه اخذ رای در آذربایجان‌شرقی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تعداد دو هزار و 899 شعبه اخذ رای در سطح استان فعال است، گفت: در سطح استان دو میلیون و 909 هزار و 218 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید شبستری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رای‌گیری در استان همگام با سراسر کشور از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا 6 بعد از ظهر ادامه داشته و در صورت نیاز قابل تمدید خواهد بود.

وی افزود: توصیه می‌کنیم مردم از ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور یابند و رای خود را به صندوق بیندازند، چرا که به دلیل احتمال ازدحام جمعیت در ساعات پایانی فرایند رای دادن کمی سخت‌تر خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: مردم حتما شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند، چرا که برای ثبت رای داشتن شماره ملی ضروری است.

این مسئول با بیان اینکه تعداد دو هزار و 899 شعبه اخذ رای در سطح استان فعال بوده که از این تعداد 903 شعبه در حوزه تبریز مستقر هستند و 712 شعبه اخذ رای سیار نیز فعال خواهد بود، ادامه داد: در سطح استان دو میلیون و 909 هزار و 218 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

شبستری تصریح کرد: تعداد 310 نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی و 6 نفر نامزد انتخابات خبرگان رهبری در سطح استان در رقابت انتخاباتی هفتم اسفند حضور دارند، 44 حوزه اصلی و فرعی در استان فعال بوده و در مجموع 45 هزار نفر به عنوان عوامل برگزاری انتخابات حضور دارند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: حتی امروز هم ممکن است افرادی انصراف دهند که در این صورت باید این تصمیم خود را به صورت کتبی و شفاهی به نماینده فرمانداری‌ها اطلاع می‌دهند تا از لیست انتخابات حذف شوند.

انتهای پیام/

نظر شما