شناسهٔ خبر: 11335408 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی /

293 شعبه اخذ رای شرق مازندران پذیرای آرای شهروندان است

ساری-ایرنا- مردم حوزه انتخابیه شرق استان مازندران امروز جمعه 8 صبح همزمان باسراسرکشور در پای صندوق های رای حاضرشدند تا یک نماینده مجلس شورای اسلامی و چهارنماینده مجلس خبرگان رهبری را انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، با شروع رای گیری در حوزه انتخابیه شرق مارندران ، عوامل اجرایی ، نظامی و انتظامی با استقرار در شعبه های اخذ رای در محل های مورد نظر کار اجرا و امنیت انتخابات را بر عهده گرفتند.
در برخی از شعبه های اخذ رای شرق مازندران با وجود ساعت اولیه رای گیری ، استقبال مردمی خوب بوده است.
براساس برنامه ریزی انجام شده در هریک از شعبه های اخذ رای دو صندوق برای جمع آوری آرای مردم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مستقر شده است.
رئیس حوزه انتخابیه بهشهر ، نکا و گلوگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : 319 هزار نفر جمعیت در این سه شهرستان زندگی می کنند که 225 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
سید خالق سجادی تعداد رای اولی های این حوزه انتخابیه را بیش از 10 هزار نفر اعلام کرد و افزود : در مجموع 293 شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا وگلوگاه پیش بینی شده که ازاین تعداد226شعبه ثابت و 6 شعبه سیار است.
بهشهر، نکا و گلوگاه حوزه انتخابیه شرق مازندران محسوب می شود . در این دوره از انتخابات 14 نفر برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه نامزد شده اند.
7332/1654

نظر شما