شناسهٔ خبر: 11336269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نیروی انتظامی ایلام برای تامین امنیت انتخابات در آمادگی کامل است

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی ایلام از آمادگی کامل ناجای این استان برای تامین امنیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار علی دولتی، صبح امروز(۷ اسفند) با حضور در شعبه اخذ رای دانشگاه علوم پزشکی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: روند برگزاری انتخابات تاکنون در سایه همراهی و همکاری تمامی نهادها در کمال آرامش در حال برگزاری بوده و هیچ گونه گزارشی مبنی بر ایجاد اختلال و مشکل گزارش نشده است.

 

وی، افزود: برنامه ریزی و تدابیر لازم به منظور پوشش صندوق های رای و امنیت انتخابات توسط پلیس از ماه های گذشته صورت گرفته و هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد، برای تمامی شعب اخذ رای نیروی کافی پیش بینی شده و نیروهای احتیاط نیز در صورت لزوم به کارگیری خواهند شد.

 

فرمانده نیروی انتظامی ایلام، با تاکید بر حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، یادآور شد: از توان نیرویی و امکانات پلیس مرزبانی نیز در صورت نیاز برای برقراری امنیت استفاده خواهیم کرد.

 

سردار دولتی، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از رکن های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: این دو نهاد مهم از جایگاه بسیار ویژه ای در انقلاب برخوردارند که مردم نیز با آگاهی و هوشیاری کامل در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان، حضوری چشم گیر در انتخابات خواهند داشت.

وی، با  ابراز خرسندی از حضور گسترده مردم در نخستین ساعات رای گیری، افزود: امید است که این مشارکت پرشور تا پایان وقت تعیین شده تداوم داشته باشد که این حضور حماسی بدون شک پایه های نظام را مستحکم تر و توطئه های دشمنان را برای کم رنگ کردن حضور مردم، نقش بر آب می کند.

 

فرمانده نیروی انتظامی ایلام، خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات هفتم اسفند با شرکت گسترده خود و انتخاب افرادی اصلح که دغدغه حل مشکلات مردم و منافع نظام را دارند از این برهه حساس نیز با سربلندی بیرون خواهند آمد.

 

گفتنی است، استان ایلام دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو کرسی حوزه انتخابیه ایلام و یک کرسی حوزه انتخابیه دهلران) و همچنین یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

 

در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران در مجموع ۵۳۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم این حوزه ها در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده که در هر شعبه یک صندوق ویژه آرای مجلس خبرگان رهبری و یک صندوق ویژه آرای مجلس شورای اسلامی است.

 

نظر شما