شناسهٔ خبر: 11334364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار ایلام:

مردم ایلام کار اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند

استاندار ایلام گفت: مردم ایلام کار اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدرضا مروارید دقایقی پیش با حضور در شعبه اخذ رای دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: روز جمعه روز عید مسلمانان بوده و امروز حماسه جدیدی خلق کرده و با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: استان ایلام در حال حاضر در آمادگی کامل برای اخذ رای بوده و این آمادگی مختص تمام مناطق عشایری و روستایی و شهری و ... است و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد و همه دستگاه‌های متولی امر انتخابات در آمادگی کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: مردم آگاه بوده و خوشبختانه به توصیه‌های مسئولان ستاد انتخابات توجه کرده و از ابتدای شروع اخذ رای در شعب حضور داشته و این نشانه فهم و درک بالای مردم استان بوده که قابل تحسین است.

این مسئول اضافه کرد: امیدواریم مردم استان ایلام در ابتدای صبح با همدلی و همزبانی که شعار امسال است در انتخابات حضوری فعال و چشمگیر داشته باشند و قطعا به افراد اصلح رای می‌دهند.

مروارید تصریح کرد: جمع آرای مردم استان ایلام در کنار دیگر استان‌های کشور سبب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: جامعه اسلامی از جمله استان ایلام رشد بالایی در حوزه‌های مختلفی از جمله حوزه سیاسی داشته و حضور کاندیداهای متعدد در این عرصه نشان دهنده عمق این مقوله است.

وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی استان ایلام کمتر از 100 نفر دانش‌آموخته دانشگاهی داشت اما با پیروزی انقلاب اسلامی و هم‌اکنون بالغ بر 50 هزار نفر در مراکز آموزش عالی استان ایلام مشغول به تحصیل بوده و این مهم در بخش‌های مختلف جامعه از جمله صحنه انتخابات و کاندیداها بروز و ظهور خواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: هرچند تعدد نامزدهای انتخاباتی فعالیت دستگاه‌هایی اجرایی و نظارتی را چند برابر می‌کند اما برای مسئولان ستاد انتخابات استان ایلام خوشایند بوده است.

مروارید تصریح کرد: قطعا سال به سال تعداد نامزدهای انتخاباتی در عرصه‌های مختلف نظام از جمله مجلس شورای اسلامی و ... افزوده شده و این نشان‌دهنده یک رشد و خودباوری در بین مردم است.

انتهای پیام/2246/چ30/ض1002

نظر شما