شناسهٔ خبر: 11334224 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی؛

آیت الله امینی رای خود را به صندوق انداخت

قم- ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، رای خود را به صندوق شماره 506 سیار انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله ابراهیم امینی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: از مردم ایران می خواهیم همانند سابق به طور گسترده در انتخابات شرکت کنند و با بصیرت و شناخت به بهترین افراد رای مثبت دهند.
وی افزود: مردم با حضور خود در انتخابات به جهانیان اثبات کنند که بعد از سالیان سال به نظام اسلامی وفادار هستند و قدرت خود را نشان دهند.
وی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان نظام توصیه کرد: مردم شریف ایران و مشکلات آن ها را فراموش نکنند، مردم مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری دارند، نمایندگان با جدیت تمام کاری کنند که مردم را راضی کنند.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 612 شعبه اخذ رای شامل 79 شعبه سیار و 533 شعبه ثابت استان قم در حال برگزاری است.
768 هزار و 730 تن از مردم قم واجد شرایط رای دادن در این انتخابات هستند که باید از میان 63 نامزد مجلس شورای اسلامی، سه نامزد اصلح و از میان سه نامزد مجلس خبرگان نیز یک نامزد اصلح را در قم انتخاب کنند. ک/3
/7408/ 2085/ 6133/

نظر شما