شناسهٔ خبر: 11333808 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی

داشتن شماره ملی برای شرکت در انتخابات ضروری است

کرج-ایرنا- ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای داشتن شناسنامه و شماره ملی برای شرکت در انتخابات را ضروری اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز، به جهت سهولت فرایند ثبت نام رأی دهندگان جهت اخذ رأی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای شرکت درانتخابات علاوه بر شناسنامه همراه داشتن شماره ملی نیز ضروری است.
بنا بر این گزارش، هموطنان عزیز دعوت می شود با حضوری آگاهانه و پرشور، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت بزرگ ایران افزوده و مجریان انتخابات را نیز در هر چه بهتر برگزار نمودن آن یاری نمایند.
تعداد واجدین شرایط رای دادن برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور یک میلیون و 480 هزار و 131 نفر است.
دو هزار و 500 نفر از نیروهای امنیتی و انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات در استان البرز تلاش می کنند و یک هزار و 300 ناظر و نماینده نیز از وزارت کشور، فرایند نظارت بر صحت انتخابات را عهده دار هستند.
استان البرز در دو حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا دو نماینده و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان یک نماینده در مجلس دارد. تعداد نمایندگان استان البرز در مجلس خبرگان رهبری نیز 2 نفر است که 6 نامزد برای آن رقابت می کنند.
7411/1535

نظر شما