شناسهٔ خبر: 11332468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی خراسان‌شمالی:

300 خبرنگار و عکاس انتخابات در خراسان‌شمالی را پوشش می‌دهند

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی خراسان شمالی گفت: 300 خبرنگار، عکاس و عوامل صداوسیما کار پوشش اخبار انتخابات را در خراسان شمالی بر عهده‌ دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ولی قلیچی صبح امروز در ستاد انتخابات خراسان‌شمالی به خبرنگاران اظهار کرد: 300 خبرنگار و عکاس کار پوشش اخبار دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات خبرگان رهبری را بر عهده‌ دارند که از این تعداد 100 نفر خبرنگار بوده و بقیه عکاس و عوامل صداوسیما هستند.

وی گفت: برای تمامی افرادی که برای پوشش اخبار انتخابات در استان فعالیت دارند، کارت‌های شناسایی به‌منظور سهولت در تردد آنها به ستاد انتخابات و شعب اخذ رای صادرشده است.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی خراسان‌شمالی بیان داشت: 9 اتاق خبر نیز در سطح شهرستان‌های استان فعال بوده تا اخبار مربوط به انتخابات منعکس شود.

وی با اشاره به فعالیت اکیپ‌های ثابت و سیار صداوسیما سیمای خراسان‌شمالی در روز انتخابات اظهار کرد: امیدواریم با پوشش خوب رسانه‌ها از انتخابات، حضور پرشور و بانشاط مردم را امروز در پای صندوق‌های رای شاهد باشیم.

به گزارش فارس، دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات خبرگان رهبری صبح امروز در خراسان‌شمالی همزمان با کشور آغاز شد.

825 شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم در این استان ساماندهی شده است.

42 نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی برای کسب چهار کرسی و سه نامزد خبرگان رهبری برای کسب یک کرسی رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/63002/ت20/ظ1004

نظر شما