شناسهٔ خبر: 11330173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه پلدشت تاکید کرد

پذیرش رای‌دهندگان از نخستین ساعات روز فردا در پلدشت

امام جمعه پلدشت گفت: باید شعبات اخذ رای در نخستین ساعات فردا واجدین شرایط رای دادن را مورد پذیرش قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت حجت‌الاسلام سیدنقی دوزدوزانی عصر امروز در جمع اعضای شورای تامین شهرستان پلدشت، اظهار داشت: امیدوارم فردا شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی با بیان اینکه لازم است تمام مقدمات کار برای برگزاری انتخابات تا صبح فردا محیا شود، تصریح کرد: باید شعبات اخذ رای در نخستین ساعات فردا واجدین شرایط رای دادن را مورد پذیرش قرار دهند تا مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه مردم ایران اسلامی مردمی ولایی هستند و فردا بار دیگر با حضور خود حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید، اذعان داشت: رعایت رفتار مناسب با افرادی که به پای صندوقهای رای می‌آیند نیز توسط مجریان انتخاباتی مورد تاکید قرار دارد.

این مسئول رعایت قانون و اصل بی طرفی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشان از تعهد آن به انقلاب اسلامی و تلاش برای اعتلای کشور بوده و این امر نشان می‌دهد مردم دوست دارند خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند.

در ادامه، فرماندار پلدشت با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان اندیشیده شده است، ادامه داد: امیدواریم فردا مردم بار دیگر در پای صندوق‌های رای حضور یافته و چشم دشمنان را کور کنند.

اکبر عبدالله‌نژاد با بیان اینکه صندوق‌های رای برای انتخابات فردا آماده شده است، گفت: امیدواریم با موفقیت فردا انتخابات را اجرایی کنیم و در این خصوص صندوق‌های رای سیار به تمام مناطق دورافتاده و با تعداد جمعیت کم نیز فرستاده خواهد شد.

انتهای پیام/61001/ج20/ض1002

برچسب‌ها:

نظر شما