شناسهٔ خبر: 11326575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخابات خراسان جنوبی خبر داد

رقابت ۳۸ کاندیدای خراسان جنوبی برای تصاحب کرسی بهارستان

مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۲۳ نفر از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از رقابت انصراف دادند، گفت: تعداد ۳۸ نامزد خراسان جنوبی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجندو به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدعلی ایمانی اظهار داشت: در خراسان جنوبی 38 نفر آماده رقابت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دو نفر آماده رقابت در پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون 23 نفر از کاندیداتورهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی انصراف دادند، افزود: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی 7 نفر تاکنون از کاندیداتوری انصراف داده که با انتصاب این تعداد 8 نفر در این حوزه به رقابت می‌پردازند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخابات خراسان جنوبی گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه 4 نفر انصراف داده که تعداد کاندیداتورها به 10 نفر رسید و در شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان 6 نفر انصراف داده که تعداد کاندیداهای باقی مانده برای رقابت در این حوزه 11 نفر است.

ایمانی افزود: در حوزه انتخابیه زیرکوه و قاینات با کنار رفتن 6 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تعداد 9 نفر انتخابات این حوزه را رقم می‌زنند.

انتهای پیام/

نظر شما