شناسهٔ خبر: 11309122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات خراسان جنوبي اعلام کرد:

انصراف ۲۳ کانديداي مجلس دهم در خراسان جنوبي/ ۳۸ نفر در ميدان رقابت

خبرگزاری شبستان: مسئول كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات خراسان جنوبي گفت: با انصراف ۲۳ نفر از كانديداتوري دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان، ۳۸ نفر آماده رقابت در اين انتخابات هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري شبستان از بيرجند و به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي، محمد علي ايماني تصريح كرد: در حوزه انتخابيه بيرجند، خوسف و درميان در مجموع ۷ نفر از كانديداتوري انصراف دادند كه با احتساب اين تعداد، ۸ نفر در اين حوزه به رقابت خواهند پرداخت.

 

وي خاطر نشان ساخت: در حوزه انتخابيه شهرستان هاي نهبندان و سربيشه با انصراف ۴ نفر از كانديداتوري، ۱۰ نفر براي ورود به مجلس رقابت خواهند كرد؛ اين در حاليست كه در حوزه انتخابيه شهرستان هاي فردوس، طبس، بشرويه و سرايان بعد از انصراف ۶ نفر از كانديداتوري مجلس، تعداد كانديداهاي باقي مانده براي رقابت در اين حوزه ۱۱ نفر است.

 

ايماني يادآورشد: در حوزه انتخابيه شهرستان هاي قاينات و زيركوه با كنار رفتن ۶ نفر از كانديداهاي مجلس شوراي اسلامي، ۹ نفر انتخابات اين حوزه انتخابيه را رقم خواهند زد.

 

بر اساس اعلام فرماندار بيرجند؛ محمد امين حاجي زاده از نامزدهاي دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين حوزه انتخابيه، انصراف خود از نامزدي در انتخابات را امروز(5 اسفند) به صورت رسمي اعلام كرد.

 

فرماندار نهبندان نيز گفت: محمد حسين پرنده و احمد نجمي پور از نامزدهاي دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين حوزه انتخابيه، انصراف خود از نامزدي در انتخابات را به صورت رسمي اعلام كردند.

نظر شما