شناسهٔ خبر: 11323910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فعالیت 159 شعبه اخذ رأی در شهرستان مشگین‌شهر

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: 159 شعبه اخذ رأی به صورت ثابت و سیار در سطح شهرستان مشگین‌شهر در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم امامی افزود: با توجه به اینکه شهرستان مشگین‌شهر با پنج بخش و شش شهر،جزو وسیع‌ترین حوزه انتخابیه در استان اردبیل است که در این راستا 3 هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات هفتم اسفند ماه در حوزه انتخابیه شهرستان مشگین‌شهر فعالیت می‌کنند.

وی گفت: 159 شعبه اخذ رأی به صورت ثابت و سیار در سطح شهرستان مشگین‌شهر در نظر گرفته شده که امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و همکاری آحاد مردم در سلامت انتخابات شاهد برگزاری یک واقعه بزرگ و باشکوه در مشگین شهر باشیم.

فرماندار مشگین شهر با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای مناطق کوهستانی و دور افتاده انجام شده است، افزود: در این راستا صندق‌های سیار رأی گیری به منظور اخذ آرای مردم در مناطق صعب‌العبور با حضور هیئت‌های نظارت و عوامل اجرایی انتخابات پیش بینی شده است.

امامی تصریح کرد: از 17 نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی 3 نامزد انصراف خود را اعلام کرده‌اند و هم‌اکنون 14 نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در عرصه رقابت‌های انتخاباتی حضور دارند که با هماهنگی‌های انجام شده انتظار می‌رود انتخابات سالم و باشکوه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما