شناسهٔ خبر: 11322358 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آیت الله مقتدایی در گفت وگو با «حوزه»:

دغدغه ای در خصوص حضور ملت نداریم / آرای صندوق خبرگان نباید از مجلس کمتر باشد

حوزه/ رئیس شورای عالی حوزه های علمیه بر لزوم مشارکت و اهتمام ملت به انتخابات تاکید کرد و افزود: انتخابات مجلس بسیار مهم، اما انتخاب خبرگان مهم تر از مجلس است؛ چرا که در زمان خاص، تعیین کننده رهبری انقلابی می باشد که مردم عاشق، مطیع و جان نثار آن هستند.

صاحب‌خبر -

آیت الله مقتدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با دعوت از ملت ایران برای حضور در پای صندوق های رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: ملت شریف، مومن، متدین، قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، موجب عزت اسلام و تحکیم جمهوری اسلامی شدند و حماسه پرشکوه تر و گسترده تری از سال های گذشته را ایجاد کردند که امیدوار هستیم ان شاءلله مورد عنایت حضرت صاحب الامر(عج) باشند.

رئیس شورای عالی حوزه تصریح کرد: از این ملت شهیدپرور و باوفا انتظار این است که حماسه و شور انقلابی خود را در روز هفتم اسفند با حضور در پای صندوق های رای نشان دهند و بدانند که این حضور زمینه ساز تقویت نظام جمهوری اسلامی و خشنودی حضرت ولیعصر(عج) است.

*دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام هستند  

نائب رئیس جامعه مدرسین افزود: این قدم هایی که ملت ایران بر می دارند و به سوی صندوق های رای می روند موجب عزت اسلام می شود، به خصوص در زمانی که دشمنان دندان تیز و با تمام توان پول خرج کرده و به دنبال دلسرد کردن مردم و ایجاد اختلاف هستند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و در دنیا انعکاس دهند که مردم از نظام حمایت نمی کنند.

*انتخابات خبرگان مهم تر از مجلس است

آیت الله مقتدایی، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در راستای تداوم راه انقلاب بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: انتخابات مجلس بسیار مهم اما  انتخاب خبرگان بسیار مهم تر از مجلس است چرا که در زمان خاص، تعیین کننده رهبری انقلابی می باشد که مردم عاشق، مطیع و جان نثار آن هستند.

*آرای انتخابات خبرگان نباید از مجلس کمتر باشد

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران همچنین بر لزوم مشارکت و اهتمام ملت به انتخابات خبرگان رهبری تاکید کرد و افزود: با توجه به این که انتخابات خبرگان در خصوص رهبری است و اگر خدایی ناکرده آرای تعداد شرکت کنندگان در این صندوق کمتر از سابق و یا صندوق مجلس شورای اسلامی باشد، دشمنان این گونه منعکس می کنند که مردم با رهبری میانه ندارند و از این جهت حساسیت انتخابات خبرگان بیشتر است.

*دغدغه ای در خصوص حضور ملت نداریم

رئیس شورای عالی حوزه تاکید کرد: ملت ما بارها نشان داده اند با تمام مشکلات و هرشرایط سختی، در صحنه های مختلف انقلاب حضور یافته و آگاه هستند که حضور در انتخابات هفتم اسفند موجب حمایت از رهبری و نظام است و ما در خصوص حضور مردم هیچ دغدغه ای نداریم.  

قائم مقام جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان کرد: وعده ما و ملت شریف ایران فردا در پای صندوق های رای که با این اقدام دشمن شکن، موجب خرسندی امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و دوستان انقلاب باشیم.

انتهای پیام/313/33

نظر شما