شناسهٔ خبر: 11320043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده عالی دولت در کرمان:

حضور حداکثری باعث پیشرفت در سطح بین المللی است

خبرگزاری شبستان: استاندار کرمان، حضور حداکثری در انتخابات را برای پیشرفت خوب در سطح بین المللی مهم خواند و اظهار داشت: این باعث می شود تا در مراحل بعدی پیشرفت و توسعه مشکلات کمتر باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، علیرضا رزم حسینی، استاندار، صبح امروز(6 اسفند)در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون استان کاملاً آماده برگزاری انتخابات باشکوه است.

 

 

وی با افزودن اینکه داوطلبان هم تبلیغات خوبی در سطح استان داشتند؛ افزود: انتظار داریم همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند همه مردم حتی آنان که زاویه ای با نظام دارند در انتخابات شرکت و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند و بتوانیم با حداکثر آراء، مشارکت مردم در استان را داشته باشیم.

 

 

نماینده عالی دولت در استان کرمان، همچنین حضور مردم در این دوره از انتخابات را خیلی عالی  پیش بینی کرد و گفت: فکر می کنم مردم مانند سنوات گذشته مشارکت خیلی خوبی داشته باشند.

 

وی حضور حداکثری در انتخابات را برای پیشرفت خوب در سطح بین المللی مهم خواند و اظهار داشت: این باعث می شود تا در مراحل بعدی پیشرفت و توسعه مشکلات کمتر باشد.

 

استاندار کرمان اعلام کرد: تاکنون  49 نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در سطح استان انصراف داده و 99 نفر برای رقابت باقی ماندند.

نظر شما