شناسهٔ خبر: 11310372 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

300 دانش آموز رأی اولی جواد آباد جشن تکلیف سیاسی خود را جشن گرفتند

تهران – ایرنا – در آستانه برگزاری انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان 300 دانش آموز رأی اولی جواد آباد جشن تکلیف سیاسی خود را جشن گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز چهارشنبه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش جوادآباد برگزار شد، دانش آموزان با نحوه حضور در حوزه های اخذ رأی آشنا شدند.
مدیر آموزش و پرورش شهر جواد آباد گفت: دانش آموزان رای اولی که برای نخستین بار در این رویداد مهم سیاسی حضور می یابند، جشن تکلیف سیاسی خود را جشن گرفته و می توانند موجبات پرشور تر شدن جو انتخابات را فراهم کنند.
حسین النچری افزود: انتخاب و تعیین سرنوشت حق تمام افراد جامعه است و در این میان دانش آموزان رأی اولی که وارد بخش مهمی از زندگی خود می شوند، تأثیرگذاری خود را در آینده ایران اسلامی به اثبات می رسانند.
وی اظهار کرد: دانش آموزان رای اولی شهر جواد آباد روز هفتم اسفند به همراه اولیاء خود وارد صحنه عظیم انتخابات شده و حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری را تحقق می بخشند.
وی تأکید کرد: بی شک حضور نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفند، توطئه بدخواهان نظام در منصرف کردن مردم از حضور در صحنه انتخابات را خنثی کرده و آینده درخشان تری را نصیب ایران اسلامی خواهد کرد.
شهر جواد آباد با 16 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
از مجموع 5 هزار دانش آموز این شهر 300 دانش آموز برای نخستین بار در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان حضور می یابند.
حوزه انتخابیه ورامین ، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان روز هفتم اسفند برگزار می شود.
براساس گفته حسین علی امیری سخنگوی وزارت کشور سه میلیون و 88 هزار و 300 نفر رای اولی در کشور هستند.
متولدین هفتم اسفند 76 و قبل از آن واجدین شرایط رای دادن هستند.
تهرام/7254//1348

نظر شما