شناسهٔ خبر: 11307198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۱۸ هزار نفر در کهگیلویه وبویراحمد رأی اولی هستند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۸ هزار نفر برای نخستین‌بار می‌توانند در این استان رای دهند.

صاحب‌خبر -

فتاح محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: بیش از 495هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط برای رأی دادن هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تعداد شعب اخذ رأی در سطح استان را 771 شعبه عنوان کرد و افزود: از این تعداد 51 درصد سیار و مابقی ثابت هستند.

وی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی تمام نامزدهای تأیید صلاحیت شده در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 6.12.94 یعنی 24 ساعت قبل از ساعت شروع اخذ رأی پایان می‌یابد.

محمدی زمان پایان شمارش آرا را بستگی به میزان مشارکت مردم دانست و اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه کهگیلویه وبویراحمد در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از 80 درصد مشارکت داشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تعداد نامزدهای انتخاباتی را 31نفر برشمرد و عنوان کرد: تا قبل از آغاز زمان  اخذ رای  کاندیدا براساس قانون می‌توانند انصراف دهند.

وی با بیان اینکه زمان اخذ رای از ساعت 8 صبح تا 18 عصر روز جمعه 7 اسفندماه است، تاکید کرد: انتظار می‌رود مردم در ساعات اولیه با مراجعه به شعب اخذ رای، رای خود را به صندوق بیاندازند تا روند اخذ رای به خوبی انجام گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما