شناسهٔ خبر: 11322847 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاهش تعداد نامزدهای کهگیلویه و بویراحمد به ۲۲ نفر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کاهش داوطلبان انتخابات مجلس دهم به ۲۲ نفر خبر داد.

صاحب‌خبر -
کاهش تعداد نامزدهای کهگیلویه و بویراحمد به ۲۲ نفربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید موسی خادمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با فرآیند انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 771 شعب اخذ رای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدامات لازم در سه حوزه اصلی و حوزه‌های فرعی برای انتخابات انجام شده است گفت: 17 هزار نفر در استان برای اجرای هر چه بهتر انتخابات به طور مستقیم در حال فعالیت هستند.
 
وی با اشاره به اینکه 55 میلیون نفر در کشور واجد شرایط برای رأی دادن هستند عنوان کرد: 517 هزار نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط رای دادن هستند.
 
خادمی با بیان اینکه 107 نفر در استان برای کاندیدای مجلس ثبت نام کردند ابراز کرد: اکنون 22 نفر در کورس رقابت باقی ماندند.
 
وی با اشاره به اینکه کاندیدای مجلس خبرگان رهبری دو هفته برای تبلیغات فرصت داشتند گفت: دو نفر نیز در استان برای کرسی مجلس خبرگان باهم به رقابت می‌پردزاند.
 
خادمی با بیان اینکه سلامت عنصر اصلی انتخابات است عنوان کرد: وجود سلامت و امنیت در انتخابات نوید مشارکت مطلوب را می‌دهد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ضوابط کنترل این دوره از انتخابات هم قبل از رأی‌گیری و پس از اخذ رأی نسبت به سال‌های گذشته دقیق تر شده است.
 
خادمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این دوره از انتخابات تاکنون نسبت به سایر استان‌ها و دوره‌های قبلی تخلفات کمتری مشاهده شده است و امید است با توجه به فضایی حاکم بر استان رقبای کاندیدا منتخب مردم بعد از پیروزی به همدیگر برای خلق حماسه‌ای دیگر تبریک بگویند.
 
وی رأی دادن را حق طبیعی و سیاسی افراد دانست و تاکید کرد: انتظار می‌رود مردم فهیم کهگیلویه و بویراحمد از همان ساعت آغاز شروع رای‌گیری به شعب اخذ رای مراجعه و رای خود را به صندوق بیاندازند.
 
خادمی با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی سبب بقای نظام و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.
 
وی تاکید کرد: هر گونه تجمع در کنار شعب اخذ رأی جرم است و با خاطیان به شدت برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام/ز

نظر شما