شناسهٔ خبر: 11299840 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد: انتخابات میثاق وحدت ملی است

یاسوج - ایرنا - رییس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان یکی از مظاهر ارزنده دموکراسی در یک نظام سیاسی و دموکراتیک، میثاق وحدت ملی برای حفظ آرمان های نظام است .

صاحب‌خبر -

فتاح محمدی روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نمایشی زیبایی از تجلی مردم سالاری دینی در پای صندوق های رای خواهد بود.
وی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان پشتوانه قوی دینی و مردمی نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی یاد کرد و افزود: انتخابات هفتم اسفند از این حیث یک فتح الفتوح غرورآفرین برای ایران اسلامی محسوب خواهد شد.
رییس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد به فضای رقابتی انتخاب مجلس در سه حوزه انتخابیه این استان اشاره کرد و افزود: روند تبلیغات انتخاباتی دراین استان مدیریت شده تاکنون به خوبی پیش رفته است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: در برخی موارد راه اندازی کاروان های انتخاباتی نامزدهای مجلس که مشکلاتی را نیز داشته اند به موقع از سوی مراجع ذی ربط برخورد قانونی صورت گرفته است.
محمدی با بیان اینکه تمامی تدابیر برای یک مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم شده است ،اظهار داشت: در هفتم اسفند 771 شعیه اخذ رای این استان نیز با استقال گسترده مردم مواجه خواهد شد.
وی گفت: 15هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات ساماندهی شده اند.
کهگیلویه وبویراحمد با 495 هزار نفر جمعیت واجد شرایط رای ، دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.
میزان مشارکت مردم کهگیلویه وبویراحمد در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیش از 89درصد بوده است.
6162/1662

نظر شما